Secretul succesului online: prostitul fraierilor

22/07/2008 · 49 comentarii

Daca tot am dat un clic la Adi pe blog, ca sa mai bea si el o bere vieneza, am avut ocazia sa ma delectez cu un mesaj inedit, prin care am aflat ca pot castiga 53044 lei lunar, online. Nu trebuia decat sa imi introduc adresa de mail intr-o baza de date, de unde ulterior urma sa primesc nspe mii de spamuri. Urma sa primesc si o carte electronica de o calitate execrabila, de propaganda comunista ,care sa ma convinga sa ma bag in nu stiu ce MLM sau alta porcarie de acest gen.

Singura problema e ca site-ul pe care era mesajul asta arata de parca e facut de un copil de 8 ani ( de fapt chiar cred ca un copil l-a facut ), iar clipul inserat pe acel site mi-a starnit doar mila si zambete!

Daca ati reusit sa vedeti clipul pana la sfarsit, remarcati profesionalismul cu care este realizat. Fotografia ( da, doar una ) probabil e facuta cu webcam-ul. Sunetul e lipit rapid de imagine, probabil cu un program free. Cu toate astea, individul ala chel si care are ranjetul unui pedofil pe fata vrea sa ne faca sa credem ca el ne va arata, gratuit, cum sa facem bani online. Avem vreun motiv pentru care sa nu il credem?

P.S: banii online se fac, dar nu din frecatul mentei si prostitul fraierilor. Online, ca si in viata reala, banii se fac muncind si transpirand! Va astept pe partea cealalta, a oamenilor care muncesc si nu pun botul la aberati de genul asta.

{ 49 … comentarii. Citeste-le in continuare sau adauga unul }

1 ines 22 Iulie 2008 la 19:40

Foarte ciudat. Poate ca desluseste misterul pana la finalul filmuletului (foarte profesionalist, de altfel), recunosc, nu am reusit sa ma uit pana la capat, dar eu am citit cartea “Secretele succesului” si pot sa bag mana in foc ca nu este scrisa de el :) )

2 Daniel Matasaru 22 Iulie 2008 la 20:32

Totusi, subiectul lansat de Adi este interesant de discutat. Am scris si eu despre el si ti-am lasat si tie o leapsa pe subiect :P

http://daniel-matasaru.ro/2008/07/22/cand-sa-dai-mass-message-cu-propriul-site/

3 IulianC 23 Iulie 2008 la 03:56

Adica el face atatia bani cu “afacerea” on-line si nu poa’ sa aiba un site si un filmulet de prezentare profesionist ? :) Mi-e greu sa cred.. ca deh ! sunt la fel de greu de cap, ca si el ! :) )

4 Vali 23 Iulie 2008 la 15:55

Am facut prostia vara trecuta sa il cred, avea reclama la AdWords si am dat un click de curiozitate. Ei bine, abia anul asta am reusit sa scap de spamul de la el. Avea si filmulete cu el mai normale, si cate declaratii ale celor care au cumparat cartea mai dadea. Tot felul de povesti primeam pe mail cu clienti bogati ai lui… In fine, vad ca nu am mai primit nimic de pe la paste, sper sa ramana asa…

De mentionat ca anul trecut in vara habar nu aveam cum sta treaba cu banii din online ;) )

5 Silviu 19 August 2008 la 13:12

Stimate Domn,

Va scriu in legatura cu articolul “Secretul succesului online: prostitul fraierilor”

Sunt de acord cu dvs. ca site-ul arata prost, ca videoclipul este urat, ca mai am par pentru un vant puternic si vreo cateva dusuri.

Dar, de aici si pana la pedofilie e cale lunga. Este adevarat ca iubesc copiii dar nu in aceata maniera.

Stiti foarte bine ca optiunea de a va inscrie la newsletter este benevola, fapt ce exclude spam-ul (avertizare pe care o gasiti si in pagina mea). Totodata exista si posibilitatea dezabonarii.

Referitor la suma de 530 miloane lunar, aceasta este reala si dovada este chiar pe site.

Este adevarat ca pare incredibil ca unul cu fata si cu site-ul meu bocciu poate genera asemenea venituri.

Acest fapt ar trebui sa va bucure – daca un ciudat ca mine a reusit, va dati seama ce puteti face dvs.

Daca doriti va pot trimite pe email pasii pe care ii propun pentru succesul unei afaceri pe internet (28 de mesaje)

Cele bune,

Silviu-Chelie Radu

PS. Sunt o multime de fraieri care au urmat sfaturile mele ciudate si au reusit.

PPS.Astept un raspuns, bineinteles daca aveti timp

6 Marius Sescu 19 August 2008 la 16:37

Silviu, vezi ca unul din “fraieri” care si-au luat teapa a comentat mai sus. Raspunde-i lui mai degraba. In ce priveste pasii respectivi, pastreaza-i pentru tine.

Eu am invatat sa fac pasi pe la 1 an, acum sunt obisnuit sa alerg.

P.S: Stim, in Romania prostia este in continua crestere, implicit si numarul fraierilor care cred ca banii se fac batand din palme.

7 Silviu 19 August 2008 la 19:32

Marius, nu inteleg in ce consta “teapa”. Daca ai sa intri pe site-ul meu:

sterspemotivedereclama.ro

vei vedea ca ghidul este garantat 60 de zile. Pana acum toti cei care si-au cerut banii inapoi i-au primit fara comentarii.

In legatura cu banii facuti peste noapte, daca intri pe site-ul:
sterspemotivedereclama.ro

poti vedea scris mare:

“IMPORTANT! Inainte de a merge mai departe, trebuie sa clarific acum si aici un lucru.
Rezultatele mele NU sunt tipice. Ale tale pot fi diferite.

Uite cum stau lucrurile, daca cineva iti spune ca poti face X$ cu ajutorul sistemului lor peste noapte, fugi — nu sta pe ganduri FUGI!- de asemenea oferte.

Sunt sincer cu tine deoarece EXACT asta am patit eu si era cat pe ce sa capotez.

Adevarul este ca as fi de-a dreptul nesimtit sa-ti promit ca vei castiga o multime de bani cu ajutorul sistemului meu. Sau ca vei castiga vreun ban!

Nu asa se pune problema. Un lucru este foarte clar, nu este vorba de o schema de imbogatire rapida. (Daca asta este ceea ce vrei, imi pare nespus de rau dar trebuie sa te dezamagesc. Ai nimerit intr-un loc gresit. Serios, te rog sa renunti chiar acum.)”

Silviu

PS. Cred ca aroganta, ingamfarea si improscarea cu noroi a unei alte persoane fara a avea un motiv bine intemeiat, sunt mai rele decat prostia. Din pacate cu o astfel de atitudine nu poti declansa un dialog constructiv.

8 Marius Sescu 19 August 2008 la 19:48

Silviu, fara reclame te rog, si vezi ca confunzi anii petrecuti de mine in online cu aroganta. Avand in vedere ca sunt marketer ca formare, e normal sa fiu surprins de degradarea intelectuala de care dau dovada unii dintre conationalii ( din pacate ) romani, care cred in scheme de imbogatire fara a face mare lucru. Iar schema cu site-urile prin care vinzi diverse produse e la fel de expirata ca interfata prin care incerci sa convingi lumea ca tu vinzi ” the real deal”.

Dupa ani de munca online si offline, singura concluzie trasa e ca daca vrei sa faci bani, pune mana si munceste pe bune, nu mai promite marea cu sarea si astepta pestisorul de aur. Punct.

9 Silviu 19 August 2008 la 20:43

Cu “interfata asta expirata” eu pot sa demonstrez oricand ca se pot obtine rezultate exceptionale.

Iti propun urmatoarea provocare:

Hai sa vedem cine face bani mai multi pe internet in decurs de 30 de zile.

Bineinteles ca n-ai sa accepti, deoarece e mult mai usor sa dai la gioale decat sa prezinti dovezi clare care sa ateste eficienta.

Ce zici, te prinzi?

PS. Tu ai deschis cutia Pandorei. Daca esti barbat adevarat bazat, nu un las care musca pe la spate, accepti. Daca nu…Punct

PSS. Alegem fiecare cate o persoana care a comentat mai sus si o invatam ce are de facut. La sfarsitul celor 30 de zile tragem linia si vedem ce metoda e mai buna. A ta, sau a mea.

10 Marius Sescu 19 August 2008 la 22:23

Silviu, eu nu stau pe net ca sa prostesc oamenii pentru a face bani. Castig bani, dar e doar o consecinta a faptului ca imi monetizez pasiunea, nu un scop.

Am destule legaturi cu lumea reala ca sa stiu unde sa ma opresc. Iar daca tu consideri ca spamul online e o metoda de facut bani, nici nu are rost sa ma mai obosesc cu tine.

11 Silviu 20 August 2008 la 20:52

Ok, pentru mine este clar.

Totusi ca un ultim mesaj, daca te ajuta cu ceva, toti marketer-ii de succes de pe mapamond (ma refer la cei care au afaceri de zeci de milioane online) sunt unanim de acord ca singura modalitate de a avea o afacere online foarte profitabila este aceea de a-ti construi o lista careia sa-i furnizezi informatii de valoare, dandu-le in acelasi timp celor de pe lista posibilitatea de dezabonare.

Acest tip de marketing – email marketing nu are nimic comun cu trimiterea de emailuri nesolicitate (definitia spam-ului)

Serviciile cu ajutorul carora poti realiza asfel de liste si oferi informatii de valoare sunt (asta nu mai e reclama):

http://www.aweber.com sau http://www.salesautomator.com

care ofera posibilitatea de a testa gratuit timp de 30 de zile serviciile lor.

Aceste servicii le folosesc si eu.

Imagineaza-ti ca ai o lista construita pe nisa de piata a iubitorilor de acvaristica sa zicem, carora le trimiti un newsletter despre cum pot sa-si amenajeze un acvariu si tot ce e legat de acest hobby. Daca lista construita corect atinge la un moment dat sa zicem 15000 de persoane, te intreb: Crezi ca vei primi vreo comanda atunci cand trimiti un mesaj?

E ca si cum ai avea un orasel in care toti sunt interesati de acvaristica si in oraselul respectiv tu ai singurul magazin in domeniu…Crezi ca vei vinde ceva?

Eu cred ca da… de fapt cred ca vei vinde enorm.

Cam asta este in cateva cuvinte estenta ghidului meu.

Ca o ultima sugestie, informeaza-te mai bine inainte a posta un articol pe blog deoarece totul se poate intoarce impotriva ta, pe principiul bumerangului.

Succes in afaceri si in viata!

12 CURIOSUL 27 Ianuarie 2009 la 15:49

A MAI CUMPARAT CINEVA CARTEA “30 ZILE PENTRU SUCCESUL ON LINE”???
AVETI REZULTATE CAT DE CAT NOTABILE???
CATI OAMENI AU CERUT BANII INAPOI???

13 ANA 29 Ianuarie 2009 la 10:18

A MAI CUMPARAT CINEVA CARTEA RESPECTIVA?
AVETI REZULTATE NOTABILE?
LA CE SE REFERA AFACEREA ? TREBUIE SA REVINZI MAI DEPARTE ACELASI LUCRU?
30 ZILE PENTRU SUCCESUL ONLINE ESTE SAU NU TEAPA?

14 Marius Sescu 29 Ianuarie 2009 la 11:21

Voi chiar mai credeti in mitul imbogatirii rapide? Aloo, neuronul ala singuratic chiar nu se misca deloc?

15 Dragos 8 Februarie 2009 la 18:47

Cred ca cei care au citit cartea lui Silviu si nu le-au iesit bani, au citit cartea invers :) ). Este adevarat e greu cu munca ajungi la 100 mil lunar si cu cateva produse, dar cu un produs sigur ajungi la 30 milioane daca il gandesti bine. Pentru cei care nu cred este logic. Ceea ce zice Silviu in carte este cum sa iti faci un asa zis magazin online care sa iti vinzi un produs in intreaga tara. ESTE LOGIC ca din milioane de romani numai daca iti vinzi produzu odata pe zi care costa 39 lei rezulta 11 mil 700. Problema este ca omul nu crede ca poti castiga 30 mil numai cu 2 ore pe zi municte si cu durmul acasa posta.

16 abonat la newsletter-ul lui Silviu 18 Martie 2009 la 10:49

De ce stergi comentariile care nu-ti plac?
Oameni buni nu va mai obositi sa cititi si sa lasa-ti comentarii, oricum acest individ le sterge si lasa numai ceea ce-i place!
Am lasat un comentariu aseara si astazi nu mai este……..Deci PAGINA CENZURATA

17 Marius Sescu 18 Martie 2009 la 11:15

Sunt sterse comentariile facute de persoane care acuza nefondat, orbite de sisteme de “imbogatire rapida”. Cat timp tu iti permiti sa ma injuri pe blogul meu, surpriza…imi permit si eu sa iti sterg comentariul. Cam asa sta treaba cu blogurile si cititorii agramati care nu stiu sa discute.

18 abonat la newsletter-ul lui Silviu 20 Martie 2009 la 23:23

stimabile, nici vorba de injuraturi in acel mesaj, deci mai esti si mincinos.
se vede ca nu se poate dialoga cu tine intr-un mod civilizat.

19 Victor 6 Aprilie 2009 la 12:04

schimba-ti poza aia de taran

20 EMANUEL 16 Iunie 2009 la 23:20

vreau si eu site-ul //…..ala cu afaceri rapide…pls..

21 cristi radu 16 Ianuarie 2010 la 13:01

da

22 cristi radu 16 Ianuarie 2010 la 13:18

Spalare de creiere intr-un cuvant se numeste chestia care o face SILVIU RADU chiar nu vedeti ca la chestia aia cu “CARTI PERSONALIZATE” totul este un trucaj bine pus la punct. filmuletele acelea de la TVR 2, si antena 1 SLOBOZIA, nu au nici o legatura cu cartile lui silviu radu 
   priviti cu atentie flmuletele de la posturile de televiziune postate pe “Carti personalizate” si o sa vedeti ca nu au nici o legatura. Si in ceea ce priveste revista CAPITAL si BIZ acestea doua sunt trucate de el pt. ca la arhiva revistelor nu exista asa ceva, ci doar la ADEVARUL  unde tot la fel nu are nici o legatura cu afacerea descrisa de el si anume legat de vanzarea “softului”
Ce recomandare va dau   FACETI COMANDA DE PE SAIT SI CAND AJUNGE LAPOSTA LA VOI REFUZATI-O SA MAI CHELTUIE SI EL MACAR CU TAXELE POSTALE !!!

23 Silviu Radu 26 Ianuarie 2010 la 14:06

Cristi Radu pur si simplu m-ai lasat fara cuvinte.
Nu pot sa-ti spun decat:
Dumnezeu sa te binecuvanteze, sa-ti dea pace si lumina in suflet!
Atat tie cat si lui Marius Sescu proprietarul
acestui blog.
Silviu Radu
PS.Pentru a respecta timpul tuturor si a nu prelungi o
discutie ce incepe sa frizeze ridicolul, rog pe toti cei
care citesc aceste randuri sa NU CUMPERE NICIUN PRODUS DE-AL
MEU. Daca totusi, cineva are curajul sa comande, o face pe
riscul MEU.

24 diana 4 Februarie 2010 la 19:21

Vreau si eu un raspuns clar de la cineva care a urmat pasii lui Silviu Radu
si a reusit sa faca bani cu acele “carti personalizate “, ceva concret nu vorbarie, sau are si acum materialele din pachetul de inceput ?

25 Marius Sescu 4 Februarie 2010 la 19:27

@diana – cauta un loc de munca real, nu mai umbla dupa metode de imbogatire rapida.

26 Nipia 6 Februarie 2010 la 11:22

Am citit in… fuga, cateva din pozitiile tale in legatura cu “goana dupa bani”, nemunciti bineinteles, sport national dupa ’89! Totul este ok! Ar fi bine sa promovezi in continuare solutii, ce-ti trece prin cap sau chiar care au trecut prin… capul altora. Ma bucur ca anumite diferente… genetice(!?) nu sunt un obstacol in calea comunicarii noastre… Succes!

27 Grim_Cris 6 Februarie 2010 la 14:42

Din pacate inca sunt sute de oameni care cad in plasa tipului astuia. Toti au impresia ca se pot imbogati peste noapte, iar acest ins nu este un caz particular, cunosc persoane care au fost induse in eroare si de cei profitsigur.ro, care iti cer bani pentru te putea „imbogati”. Iar singurii care se imbogatesc sunt ei, de pe urma prostiei sau neatentiei tale

28 Silviu Radu 6 Februarie 2010 la 22:10

Pentru Diana si Grim_Cris – Daca domnul Marius Sescu
imi permite, puteti cauta pe google.ro dupa
“carti personalizate”. Veti putea cu usurinta
gasi o parte din colabolatorii nostri pe care ii
puteti intreba despre aceasta afacere:

cartipersonalizate.infoc.ro/
carticopii.com/
ecartipersonalizate.ro/
carti-copii.com/
cartipersonalizate.info/
cadouspecial.ro/
cartipersonalizate.afacerisibani.ro/
cartisicopii.net
Toate bune,
Silviu Radu
PS.Pentru a respecta timpul tuturor si a nu prelungi o
discutie ce incepe sa frizeze ridicolul, rog pe toti cei
care citesc aceste randuri sa NU CUMPERE NICIUN PRODUS DE-AL
MEU. Daca totusi, cineva are curajul sa comande, o face pe riscul
MEU

29 diana 26 Februarie 2010 la 09:36

Va multumesc tuturor pentru raspuns!
Intre timp am mai aflat si eu cate ceva . Uitati-va atenti la
filmuletul din Slobozia cu lansarea cartii ” Paza buna trece
primejdia rea ” si vedeti cum copii tin cartea cu amandoua
mainile, deci e un format A4, iar carticeleele dl. Silviu sunt
sunt cam in jumatate ca dimensiune cam cat o agenda.
Apoi asa zisa d-na Adriana din filmulet nu e aceeasi ca cea
prezentata in alta imagine la calculator langa dl.Silviu,
uitati-va atent.
Mergeti in Carrefour si vedeti colectia de carti pentru copii de
editura Girasol ce carti au de-ti fura ochii la pretul de numai
13 lei in format A4 si ce coperti au chiar daca nu-s personalizate.
Apoi personalizarea e sumara nu e cine stie ce.
Cine credeti ca o sa va dea cei 25 lei pe o carticica banala ?sa mai
dea bani si la transport cica voi puneti pretul cat ajunge total ?
ei hai faceti voi calculele si sperati in castig .
Cum sa concurezi cu editurile care au niste carti superbe?
Cum intri sa cauti ceva pe net, toti te invata cum sa castigi o gramada
de bani cica asa au castigat ei, dar cum i-a pierdut altii luand pachetul
nu te mai invata nimeni odata fraierit…
Concluzia mea este ca toata asa zisa afacere cu cartile astea tine de
reclama si in ati face un site interesant, unde sa atragi multe persoane
care sa-ti viziteze site-ul si cica iti intra si tie bani in cont si dl.-ui Silviu.
Daca din intamplare va mai comanda cineva o carte acolo o faceti si gata.
Are cineva alte informatii? sa ma contazica cu argumente solide.
Multumesc pentru timpul acordat ,
cu bine, Diana

30 Silviu Radu 1 Martie 2010 la 19:43

Pentru Diana

Nu stiu caror interese slujiti si nici ce resorturi psihologice
v-au determinat sa faceti acest comentariu, dar…

Considerand comentariul dvs. ca fiind de buna credinta si
nu o consecinta a rautatii gratuite si invidiei, din acesta
rezulta fara dubii ca sunt un escroc ordinar fara scrupule
care pacaleste lumea de peste sapte ani fara sa pateasca
nimic.

Cred ca cei mai versati escroci ar fi invidiosi pe mine.

Acum, daca urmariti clipul video (reportajul de la tvr sau
antena1) puteti cu usurinta sa observati ca acest program
“Paza buna trece primiejdia rea” este facut in colaborare
cu Politia de Proximitate si cu Jandarmeria Slobozia.

In consecinta, cu un simplu telefon la Politie (cred ca
este un argument solid) puteti clarifica nelamuririle dvs.
si evident puteti opri “escrocheria secolului”

In ceea ce priveste faptul daca merita sa incepeti o afacere
cu cartile personalizate pentru copii mai jos puteti citi un articol
din Adevarul de Alba unde este prezentata o colaboratoare de-a
noastra – doamna Gabriela Chirila:

http://www.adevarul.ro/locale/alba_iulia/Copii_obisnuiti-eroi_de_poveste_in_carti_personalizate_0_176382616.html

Dansa este una din persoanele care au inteles ce au de facut
si anume sa ACTIONEZE si evident rezultatele nu au intarziat
sa apara.

Cu siguranta sunt foarte multi care au luat pachetul de start
dar din varii motive nu au demarat (inca). Oricum toti
beneficiaza de garantia de satisfactie de 90 de zile.
Ceea ce nu inseamna ca au fost inselati.

Evident este mult mai usor sa critici pe formuri sau
pe bloguri din spatele unui nick-name decat sa iei
initiativa si sa faci ceva…

Cele bune,

Silviu Radu

PS.Pentru a respecta timpul tuturor si a nu prelungi o
discutie ce incepe sa frizeze ridicolul, rog pe toti cei
care citesc aceste randuri sa NU CUMPERE NICIUN PRODUS DE-AL
MEU. Daca totusi, cineva are curajul sa comande, o face pe riscul
MEU

31 Tby 5 Martie 2010 la 00:01

In legatura cu subiectul , daca se fac bani sau nu cu profitsigur.ro, o sa va tin la curent , maine imi vine pachetul , l-am cumparat nu pt incredere, ci pt curiozitate.
Altceva : Pentru cine vrea sa faca bani adevarati , va pot ajuta , si cu dovezi

Daca vreti sa va ajut in legatura cu neobux, va ajut cu cea mai mare placere. Eu sunt membru la ei din 2009 … Intradevar, sunt multe site-uri “tepe” , sau care nu ai ce face , decat sa dai clicurile alea zi de zi. Aici e altceva , trebuie sa stii cum sa iti realizezi strategia si trebuie sa investesti ceva. Nu e site romanesc, deci ganditi-va ca eu nu castig nimic. Cine vrea ajutor ma gaseste la tby4ade@yahoo.com. va astept cu intrebari

32 Adina 11 Iunie 2010 la 09:57

Nu stiu ce sa zic cu “prostitul”.Lui Silviu ii merge afacerea din cate vad.Nu stiu de ce le place unora sa denigreze asa…la prima vedere.Eu nu am incercat,deci frate,NU COMENTEZ.Nu e logic?De ce sa vorbesti despre ce nu stii?Chiar asa de rau ne plictisim?Eu am comandat de la Silviu Radu o carticica si o sa o mai fac.Prima m-a surprins foarte placut,pentru ca sincer ma asteptam la o teapa.Dar nu.Acum am un fel de jurnal al venirii pe lume a copilului meu.Si e chiar foarte frumos.Apropo,draga Silviu,daca mai intri pe aici si mai citesti : fetita mea a crescut destul de mult si ii plac la nebunie desenele din carticica :)

33 Marius Sescu 11 Iunie 2010 la 10:01

Pentru ca sunt liber sa critic un produs conceput doar sa insele oamenii. Pentru ca m-am saturat sa primesc spamuri cu mizerii care incearca sa imi vanda ceva de care nu am nevoie. Pentru ca vreau sa deschid ochii celor care cred ca tot ce zboara se mananca.

34 Adina 11 Iunie 2010 la 10:34

Eu te inteleg.Si eu sunt satula de mailurile alea.Am ajuns insa sa comand cartea tocmai via spam e-mail :) Culmea.Nu ma interesa afacerea,insa vroiam sa vad produsul.Asta e chestia : el vinde doua lucruri pe net : afacerea si produsul.Ce m-a deranjat pe mine este faptul ca aici au fost atacate amandoua.Cand de fapt nu au legatura una cu alta.Nu m-a interesat afacerea,nu am incercat,o fi buna,o fi tzeapa,nu stiu.INsa mie imi plac produsele lui.Ar fi trebuit sa incerci sa spui ceva si despre asta.Oamenii care citesc postul tau pot decide din start sa nu fie interesati nici de carti,doar pentru ca el incearca sa promoveze pe net o “masina de facut bani”.
Si mai e o chestie : daca la el merge,face bani……..de ce nu ar merge si la altii care i se alatura?

35 Silviu Radu 26 Iunie 2010 la 14:19

Stimate domnule Marius Sescu,

Sunt de acord cu dvs. ca pe internet sunt multe tepe si escrocherii,
dar in articolulul de fata faceti referire la persoana mea,
mai precis la produsele pe care le promovez pe internet.

Facand abstractie de limbajul calomnios prin care ati facut-o,
in cei doi ani de cand a aparut acest articol, m-am straduit
sa aduc argumente si dovezi pentru a-mi sustine activitatile
mele online si a raspunde acuzatiilor dvs. in speranta ca
sunteti de buna credinta.

Cu toate acestea dvs. continuati sa acuzati nefondat a nu stiu
cata oara faptul ca:

Citez ” Pentru ca sunt liber sa critic un produs conceput doar
sa insele oamenii. Pentru ca m-am saturat sa primesc spamuri
cu mizerii care incearca sa imi vanda ceva de care nu am nevoie.
Pentru ca vreau sa deschid ochii celor care cred ca tot ce
zboara se mananca.”

1.In ceea ce priveste oportunitatea de afaceri pe care o propun,
va rog sa-mi aratati (cu probe) o persoana pe care am inselat-o.

2.In ceea ce priveste spam-ul va rog sa-mi aratati un mesaj spam
primit de la mine si care sa nu fie consecinta inscrierii benevole
a celui care l-a primit si mesajul sa nu fi fost insotit de un link de
dezabonare.

Chiar dvs. va contraziceti in aceeasi fraza:

Citez: ” Nu trebuia decat sa imi introduc adresa
de mail intr-o baza de date, de unde ulterior
urma sa primesc nspe mii de spamuri.”

Din moment ce va inscrieti in baza mea de date nefortat de
nimeni, nu mai poate fi vorba de spam, mai ales ca, repet,
fiecare email pe care il trimit bazei mele de date este
insotit de un link de dezabonare. Fiecare persoana care
s-a inscris este trecuta in baza de date cu ora, localitatea,
website-ul unde s-au inscris si adresa de IP.

Nu mai vorbesc de faptul ca aveti tot interesul ca acest
articol sa ramana controversat tinand cont de faptul ca aveti
un castig concret (Adsense).

Ca o concluzie, va rog sa luati in serios cuvintele de mai jos:

Cu toate ca este ultimul lucru pe care vreau sa-l fac, daca din
acest moment imi mai aduceti acuzatii nefondate (neprobate cu dovezi
clare) ma vad nevoit, repet, ma vad nevoit, sa apelez la calea justitiei.

Acelasi lucru este valabil si pentru comentariile care imi aduc acuzatii
nefondate si care evident sunt moderate de dvs si pentru care sunteti
responsabil.

Practic m-ati fortat sa iau aceasta decizie si sper ca pana la urma
sa ajungem la o intelegere amiabila si sa nu fie nevoie sa apelez la
caile legale. Cred ca doi ani de zile am avut suficienta rabdare.

Va rog sa nu luati aceste randuri ca pe o amenintare ci ca pe o rugaminte
sau un sfat prietenesc.

Toate cele bune.

36 Marius Sescu 26 Iunie 2010 la 19:24

Cred ca te-ai lovit la cap si te-ai trezit ca traiesti in comunism. Ai auzit de libertate de opinie? Eu pot sa spun ce doresc despre produsele tale. Cand spun ca ce faci tu este o escrocherie o cred din toata inima. Cu cat afla mai multi parerea mea cu atat mai bine.

Te deranjeaza ca iti pierzi clienti, ca lumea isi deschide ochii ajung aici dupa ce cauta informatii pe Google despre tine. Foarte bine. In fond fiecare face ce doreste. Tu incerci sa vinzi ceva, eu deschid ochii oamenilor.

Iti sugerez sa incetezi cu ämenintarile”, nu esti primul care se da viteaz. De fapt iti sugerez sa incetezi cu tepuitul pe net.

37 Adina 27 Iunie 2010 la 00:07

Marius,cred ca toti am auzit de libertatea de exprimare.Insa atunci cand “exprimarea” ta sau “opinia” ta lezeaza sau aduce prejudicii(morale ori materiale)unei persoane sau institutii,atunci se schimba datele problemei.Persoana fizica sau institutia in cauza are tot dreptul de a actiona in instanta.Si sa nu-mi spui ca ai dreptate.Tu aici chiar aduci prejudicii unei persoane si mi se pare normal ca aceasta sa actioneze cumva sa opreasca acest lucru.Libertatea de opinie exista,este reala,insa trebuie sa aiba niste limite.Nu esti de aceeasi parere?In momentul in care emiti o opinie,trebuie sa fi constient de ce repercursiuni poate avea aceasta.Nu poti sa arunci cu vorbe si sa te astepti ca toti sa treaca cu vederea faptul ca jignesti sau faci pe cineva sa piarda bani.Asta faceam toti pe la varsta adolescentei,cand nu stiam ce inseamna sa ne asumam responsabilitatea pentru actiunile si afirmatiile proprii.

38 Silviu Radu 27 Iunie 2010 la 10:13

Stimate domnule Marius Sescu,

Nu am nimic impotriva libertatii de opinie, din contra, o sustin cu tarie.
Libertatea de opinie inseamna oare sa aduci unei persoane acuzatii nefondate?
Daca asta inseamna libertatea de opinie atunci aveti dreptate, dar dati-mi voie
si mie sa probez acest lucru apeland la cei in masura sa judece acest lucru impartial.

In niciun caz nu v-am amenintat ci a fost doar un apel la constiinta.

39 relansat 27 Iunie 2010 la 14:51

mariuse, fiecare postare de-a lui pe-aici aduce inca alti 2-3 agarici dornici de imbogatire. stimabilul, glumeam, domn silviu radu trebe trimis direct in … SPAM (si acolo unde va gandeati prima data :D )

40 ionut 2 August 2010 la 13:08

nu stiu ce sa zic despre afacerea domnului silviu radu cat de reala este ea dar din cate vad v-a cam raspuns la toate acuzatiile si v-a cam inchis gurile.are dreptate omu,daca aduceti dovezi ca a inselat pe cineva,atunci puteti sa spuneti ce vreti despre dansu.pana atunci….ce n-am inteles eu este de ce mai are nevoie domnul silviu radu de cele 4 milioane de la noi in schimbul acelor informatii daca dansul castiga foarte bine din afarcerea dumnealui.i-as fi recunoscator daca mi-ar raspunde

41 marcu 8 August 2010 la 15:05

Cam in asta consta afacerea lui si anume vinderea produselor acele informatii formeaza la un loc un produs pe care el il vinde persoanelor doritoare.
Si pentru Marius Sescu daca nu ai incercat produsul de ce critici ceva ce nu sti cu ce se mananca la fel si tipul cu profitsigur.ro. Ca sa poti sa aduci acuzatii fara argumente inseamna ca nu ai ce face daca ai dovezi sa te cred te rog sa mi le arati, dar pana atunci bafta.

42 marcel weber 31 August 2010 la 16:14

(Sper sa foloseasca si altora opinia mea)
Omu asta din slobozia , care vinde carti despre succesul online, si alte gogomanii, e un semiretard , care se adreseaza de asemenea unei categorii de oameni avand cunostiinte reduse in domeniul IT,WEB,SEO, etc si care cred ca daca vor ajunge in posesia acelei carti sunt 90 % sanse sa devina bogati.
Omul vinde niste constatari generale pe care orice om cu un intelect normal le poate citi gratis pe net,
Omu e combinator,jigodie si semiretard, dar nu e prost , stie ca daca vorbeste intr-un stil popular, muncitoresc, si exemplifica cu exemple simple poate corupe potentialii clienti ,
Are un site cu o grafica jalnica, dar omu are cont pe google adwords, si in esenta vinde nimicuri, sau constatari general valabile cuprinse toate acestea in cartea sa.
omu mananca prea mult rahat pentru valoarea operei sale.
tag silviu radu slobozia

43 opk 1 Septembrie 2010 la 00:33

Super comentariu are marcel weber !!!!

44 Ovidiu Hanganu 16 Decembrie 2010 la 22:34

Eu tocmai am primit, acum 24 de ore, o recomandare din partea unei prietene cu un site: http://www.bestbigdeal.com/freeebooks.htm . Acolo cica as putea descarca gratuit carti.

M-am inscris. Apoi am completat un formular cu numele si adresele de mail a 3 cunostinte. Apoi am putut descarca acele carti.

Surpriza!!!
Cartile nu erau “carti”, la plural, ci doar 1 (una) carte, aceea a lui Silviu Radu, cu secretele succesului on-line. Si nu, nu are link de dezabonare. Ceea ce ma deranjeaza rau! Astfel incat, neexistand, deocamdata, prea multe precedente legate de arbitrarea in instanta a unor diferende de gen ( eu cred ca aceea nu este carte, ci fisier in MS Word ), e la libera mea alegere sa postez acest comentariu si sa trimit direct in spam adresa de la care am primit mesajul de confirmare: bizman@bestbigdeal.com si respectiv vfsoft@yahoo.com.

Iar dlui Radu ii transmit pe aceasta cale: nu, n-am citit chestiunea, nu, nu ma intereseaza, da, este spam, nu, nu are link de dezabonare, da, m-ai pacalit cand ai spus carti, acolo nu e nicio carte, da, unde te mai gasesc pe net voi posta ceea ce am patit eu acum si nu, nu cred ca ceea ce faci este legal. In rest, numai de bine.

45 Silviu Radu 17 Decembrie 2010 la 13:16

Domnule Ovidiu Hanganu,

Cartea mea gratuita “Secretele succesului online” poate fi distribuita
de oricine vrea, cu conditia sa nu schimbe continutul sau formatul (pdf
in acest caz). Si acum:

1. Eu nu sunt proprietarul site-ului http://www.bestbigdeal.com/freeebooks.htm
si nici nu-l cuosc pe detinatorul lui. In concluzie nu pot raspunde de modul in
care dansul alege sa promoveze cartea mea, daca intr-adevar este vorba de
“Secretele succesului online”.

2. Dupa cum chiar dvs. spuneti, citez:

“M-am inscris. Apoi am completat un formular cu numele si adresele de mail a 3 cunostinte.”

Daca dvs. v-ati inscris benevol, mai mult, ati inscris si alte 3 cunostinte, din
acel moment nu mai este SPAM. Inca o data definitia SPAM-ului este primirea de mesaje
NESOLICITATE. Dvs. ati cerut(solicitat) sa vi se trimita email-uri.

Confirmarea pe care ati primit-o CONFIRMA ca dvs. ati optat sa primiti mesaje de la
proprietarul site-ului mai sus mentionat.

4. Presupunand ca nu ati primit ceea ce vi s-a promis este o problema pe care sunt convins
ca o puteti rezolva contactandu-l pe detinatorul site-ului la:

http://www.bestbigdeal.com/contact.htm

In speranta ca am lamurit lucrurile,

Va doresc sarbatori fericite, pace, lumina si bucurie in suflet.

Silviu Radu

46 Ovidiu Hanganu 17 Decembrie 2010 la 19:33

Doresc sa va raspund:

1. Ideea este ca NIMENI nu raspunde de modul in care este promovata lucrarea dvs.

2. Nu exista link de dezabonare. Acest lucru nu mi se pare nici corect, nici legal. Este doar opinia mea, nu am cerut sfatul cuiva avizat.

4. Asa cum am spus la punctul 1. , nimeni nu raspunde de modul in care lucrarea dvs se distribuie in piata.

Asadar:
Imi mentin categoric, ferm si decent opiniile. In calitate de consumator de internet, nu mai doresc sa aud de lucrarea dvs.; nu sunt interesat de succesele obtinute in afaceri on-line, sau cel putin nu in acest mod promovate; nu doresc sa fac parte din nicio schema MLM sau Network Marketing de niciun fel si in niciun fel promovata; da, era promovata lucrarea dvs si nu alta; da, va felicit daca ati facut bani din asta; nu, nu ma bucur daca asta pentru dvs. inseamna succes. Sarbatori fericite, dle. Silviu Radu, si numai de bine sa auzim.

47 Silviu Radu 18 Decembrie 2010 la 14:14

Fiecare in parte suntem responsabili de tot ceea ce facem.
In cazul de fata puteti contacta proprietarul site-ului
respectiv si sa rezolvati problemele pe care le aveti.

Daca imi permiteti o comparatie plastica:

Imaginati-va un patron de librarie care alege o metoda de
a promova o carte lovindu-i cu aceasta pe cei care intra in
librarie…si nu cred ca pentru asta este vinovat autorul
catii.

In ceea ce priveste afacerile pe care le promovez pe internet
acestea nu au legatura cu MLM-ul sau Network Marketing-ul
(nu ca as avea ceva impotriva acestor metode de marketing,
din contra).

Bill Cosby spunea ca “Nu stiu care este cheia succesului, dar
cheia esecului este sa incerci sa multumesti pe toata lumea”

Chiar daca voi fi considerat jigodie sau retardat sau mai stiu
eu cum, atat timp cat vor exista persoane care sa aprecieze
ceea ce fac, voi continua.

Iar pentru cei care considera ca ceea ce propun eu nu le este
de niciun folos, pot returna orice produs pe care il cumpara de
la mine si isi vor primi banii inapoi fara niciun comentariu.

Nu am pretentia ca sunt un mare inteligent sau ca am inventat
apa calda. Exista o singura cale pe care am mers, aceea de a
incerca si de a invata din greselile pe care le-am facut. Nu cred
ca exista alta cale. A astepta “momentul prielnic” este echivalent
cu esecul.

Sa ne inchipuiim un copil care invata sa mearga. Ce s-ar intampla
daca dupa prima cazatura nu s-ar mai ridica de frica sa nu cada iar…

Cele bune,

Silviu Radu

48 Ovidiu Hanganu 18 Decembrie 2010 la 15:28

In cartile mele scrie la fel ca in ale dvs, stimate domn. Exact la fel. Comparatia pe care o faceti, cu libraria, autorul, cartea samd – ei bine, ar fi chiar sugestiva daca in discutie ar fi o “carte”. Dar discutam despre altceva aici, si ne ramane sa speram ca nu se vor rasuci in mormant marii scriitori ai lumii. In fine, din moment ce dvs sunteti autorul “cartii” (pentru ca ii sunteti autor, nu-i asa?), ma gandesc ca ar trebui sa stiti cui ati vandut drepturile de distributie, publicare, etc. Ma gandesc aiurea, nu?

Asa este, aveti dreptate, mergeti in continuare pe acelasi drum, faceti numai cum vreti si credeti-ma ca faceti intotdeauna foarte bine. Slava Domnului ca nu exista loc in rafturile mele pentru “cartea” dvs, pe care v-o distribuie un om pe care nu-l cunoasteti, pe un site al carui proprietar nu sunteti, intr-o maniera in care nu aveti nicio implicatie legala sau morala. Cu bine!

P.S. Este inutil sa mai raspundeti, nu doresc sa mai continui polemica aceasta cu dvs. Dar veti continua, nu-i asa, pentru ca e in joc rolul aceluia care are ultimul cuvant.

P.P.S. Nu, nu-l voi mai contacta pe proprietarul acelei pagini de internet. Am incercat si nu am reusit. Nu ma voi amesteca printre jigodii, de teama sa nu fiu confundat cu ele.

49 bizman 6 Ianuarie 2011 la 22:15

Intamplator, dar absolut intamplator am gasit acest site si aceste comentarii care m-au lasat fara cuvinte.
Tot intamplator, dar absolut intamplator se face ca sunt proprietarul bestbigdeal.com
Lasand la o parte jignirile acestui stimat domn Hanganu tin sa-i multumesc deoarece cu aceasta ocazie am descoperit ca administratorul serverului pe care erau postate cartile, a sters cartile. Pentru acest lucru imi cer scuze pentru neplacerile create tuturor abonatilor.
Aceasta situatie se putea rezolva cu un simplu email la una din adresele specificate chiar de dumneavoastra dar din pacate nu ati facut-o ci vad ca stiti doar sa jigniti si sa spuneti numai minciuni.
- sunt 12 carti nu una singura
- nu m-ati contactat niciodata asa cum sustineti
- Mailurile trimise de autoresponder contin un link de dezabonare, acest lucru il poate constata orice abonat de buna credinta
Restul minciunilor nu le mai amintesc deoarece au fost dovedite de d-nul Silviu Radu.

Lasa un comentariu

Anunta-ma prin email cand apar comentarii noi. Poti sa te abonezi si fara sa comentezi.

Postul anterior:

Postul urmator: