Alergând după iluzii

Sunt așa de multe aplicații și tendințe noi în zona tehnologică și pe internet încât nu mai știi care dintre ele va prinde, așa că te simți tentat să le încerci pe toate, gadgeturi peste gadgeturi, jucării peste jucării. Și brandurile fac aceeași greșeală, se apucă de investit bugete mari pe tot ce sună cool, de teama să nu piardă trenul. Din păcate uită să întrebe și clienții: Bă, voi ce vreți?

Scanam puțin articolele din feed și toate cele despre companii erau legate despre investițiile lor pe noile tehnologii, prin care speră că atragă clienții, să facă mai mulți bani de pe urma lor, să intuiască mai rapid nevoile lor, știți povestea.

Sephora pariază pe realitatea virtuală pentru a atrage clienții, nu știu ce agenție de turism se va axa pe marketingul mobil pentru că toată lumea e cu ochii în smartphone zic ei, o mare agenție digitală de pe afară face un departament special pentru Big Data, că viitorul e în interpretarea informațiilor. Să mai zic de content marketing și video, că în 2017 toate brandurile sunt creatoare de conținut,?

Nu zic, e mișto așa să vezi ce avânt au toate brandurile, cum vor ele să fie pe trend, dar mă tem că multe din investiții sunt făcute fără a analiza prea mult piața lor, consumatorii lor și ce obiceiuri au ei. Repede, să facem și noi ceva, să scoatem un comunicat de presă.

Știu, nu e nimic nou, în industria reclamelor lumea mereu a crezut în miracole. Până acum ce a funcționat și continuă să funcționeze impecabil e Word of Mouth – do good shit and people will notice.

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: