Mai dă-l naibii de client

Testez Galaxy Note 8, cel mai nou telefon lansat de Samsung. Vezi recenzia completă..

Mai auzi câte un mic afacerist uneori cum spune chestia asta, dacă unui client nu îi convine ceva să se care în altă parte, dă-l încolo de fraier. Și e trist, pentru că un client nemulțumit poate spune tututor prietenilor despre problemele pe care le-a întâmpinat cu firma ta.

Acum nu zic că trebuie să tragem de toți clienții, uneori trebuie să îți concediezi clientul dacă o ia razna, dar în general e foarte important să ai o relație bună cu clienții, să le oferi suport când au nevoie, să nu îi enervezi cu plimbatul pe la 20 de oameni prin callcentere, din astea. Și e mișto graficul de mai jos, care ne arată că 80% dintre companii cred că au un sistem de relații cu publicul excelent, pe când doar 8% dintre clienți cred asta. Amuzant, nu?

bad-customer-service-infographic

Sursa infografic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *