Mai dă-l naibii de client

Mai auzi câte un mic afacerist uneori cum spune chestia asta, dacă unui client nu îi convine ceva să se care în altă parte, dă-l încolo de fraier. Și e trist, pentru că un client nemulțumit poate spune tututor prietenilor despre problemele pe care le-a întâmpinat cu firma ta.

Acum nu zic că trebuie să tragem de toți clienții, uneori trebuie să îți concediezi clientul dacă o ia razna, dar în general e foarte important să ai o relație bună cu clienții, să le oferi suport când au nevoie, să nu îi enervezi cu plimbatul pe la 20 de oameni prin callcentere, din astea. Și e mișto graficul de mai jos, care ne arată că 80% dintre companii cred că au un sistem de relații cu publicul excelent, pe când doar 8% dintre clienți cred asta. Amuzant, nu?

bad-customer-service-infographic

Sursa infografic.

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: