Brandurile nu știu că activează în business-ul creării de conținut

În momentul de față brandurile nu concurează pe internet pentru atenția clienților doar cu celelalte branduri de pe nișa lor, ci concurează cu toți utilizatorii de internet. Asta e partea pe care mulți nu o înțeleg, că oricine poate fi acum un creator de conținut, și nu mai este suficient să ai un produs bun pentru a îl vinde online, trebuie să atragi atenția oamenilor mereu, să le oferi povești și experiențe despre ceea ce vinzi.

Un laitmotiv al firmelor ce încep să vândă online este că își doresc să ajungă cât mai rapid la clienți, dar nu prea vor să aloce timp și bani pentru a crea experiențe memorabile. Primesc des întrebări de genul Cum ajung primul pe Google, Cum fac să am mai mulți fani pe Facebook, Cum atrag mai mulți oameni pe site, și răspunsul tot în jurul conținutului se învârte: clipuri video cu și despre produse sau servicii, fotografii frumoase în care ceea ce vinzi să fie integrat frumos în peisaj, articole utile pentru clienți, tutoriale și așa mai departe.

Nu zic nu, sunt bune și campaniile de promovare, și optimizarea pentru motoarele de căutare, și newsletterele, dar degeaba le faci dacă nu ai conținut bun pe care să îl ambalezi, în funcție de platforma unde ești și publicul la care vrei să ajungi.

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: