Au intrat brandurile românești cu reclame pe Instagram. Și au stricat totul

Ziceam eu că Instagram e o rețea un pic mai specială, dacă vrei să te promovezi aici trebuie să fii un pic mai creativ, nu e suficient să arunci un banner făcut de băiatul de la design sau de secretară. Sunt apreciate imaginile cu impact puternic, care generează o emoție ceva, mai ales că majoritatea utilizatorilor sunt tineri și au alergie la bullshit-ul comercial.

Credeți că brandurile românești au înțeles cum stă treaba? La început era ok, apăruseră câteva reclame  faine de la companiile mari, care mai au și ei oameni ce mai citesc un pic una alta, dar în ultimele săptămâni au apărut o avalansă de reclame proaste pe Instagram, de când Facebook îți sugerează să te promovezi și pe Instagram, direct din Facebook Ads.

Zilele trecute nu știu ce magazin online vroia să îmi vândă lenjerie de pat, și nu era cine știe ce lenjerie pozată cumva inedit, pur și simplu un cearșaf aruncat pe un pat. Azi dimineață am văzut dintr-un foc reclamele astea, una mai tentantă ca alta:

Și o serie nouă de reclame proaste pe Instagram, trimise de Cristina. Românii au descoperit și cum să depășească faptul că nu merge cu prea mult text pe Instagram, pozează textul. Genial…

Fotografii stock, nimic creativ, niște branduri care au aruncat niște poze de pe net, că poate cumpără și fraierii ăia de pe Instagram ceva. Și pe lângă faptul că nu vor vinde nimic, mai strică și jucăria, era o plăcere până acum să te uiți la imaginile de pe Instagram.

Știu că nu au toate companiile bani să îl angajeze pe Edward Aninaru, dar uitați-vă la poza asta și gândiți-vă că era pentru o ofertă la lenjerie intimă sau ceva similar. Cumpărau în draci toți utilizatorii produsul, și femeile și bărbații. Dar mai bine aruncăm banii pe reclame care nu vor vinde, nu?

reclame-instagram (4)

 

5 Comentarii

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: