Burger King și-a luat-o puțin în freză

Viitorul reclamelor TV e tot mai interactiv, de când dispozitive gen Google Home sau Amazon Echo, care răspund comenzilor vocale, au început să devină populare. Ultimul care a încercat să exploateze ideea e Burger King, în ultima reclamă a folosit fraza “Okay, Google: What is the Whopper burger?”. Dacă aveai un dispozitiv smart de la Google prin casă acesta îți spunea definiția conform Wikipedia. Doar că fast-food-ul și-a luat-o în freză în primul rând de la Google, care a blocat fraza, dar și de la trolli de pe Wikipedia, care au modificat definiția.

Reclama originală e aici.

Între timp pe Wiki modificările au fost anulate, inclusiv referirile la cancer, cel mai prost burger, cianinda, dar nu cred că Burger King s-a ales cu prea multă reclamă pozitivă, plus că cei cu dispozitive Google prin casă cred că s-au supărat să vadă că un gadget este activat de televizor.

Nu e prima nici ultima reclamă care folosește comenzile vocale la care încep să răspundă dispozitivele smart din jurul nostru. Nu știu nici dacă ăsta e viitorul marketingului, dar dacă e, mi se pare sumbru și intruziv, reclamele ar trebui să ne ceară permisiunea înainte de a influența alte gadgeturi și mediul înconjurător, nu? Altfel vom ajunge acuși la: Ok Google, cumpără produsul din reclama asta, spus chiar de către reclamă.

9 Comentarii

    1. Marius Sescu si crezi ca nu o sa ajungem acolo? 🙂 🙂 Eu mai astept sa apara o aplicatie care sa scoata din internet si TXT +Pictures sterse despre fiecare dintre noi… daca nu cumva deja exista!

      (0)
  1. Bine, ar mai fi ipoteza în care producătorul telefonului instalează un soft care ar permite persoalizarea amprentei vocale. Adică să nu acționeze când oricine ar zice ceva 🙂

    Sau poate deja există asta, nu știu.

    (0)
      1. Eu cred că le-ar simplifica, mai ales în cazul scenariului în care membrii unei familie utilizează frecvent anumite servicii 🙂

        (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: