fbpx

Burger King și-a luat-o puțin în freză

Viitorul reclamelor TV e tot mai interactiv, de când dispozitive gen Google Home sau Amazon Echo, care răspund comenzilor vocale, au început să devină populare. Ultimul care a încercat să exploateze ideea e Burger King, în ultima reclamă a folosit fraza “Okay, Google: What is the Whopper burger?”. Dacă aveai un dispozitiv smart de la Google prin casă acesta îți spunea definiția conform Wikipedia. Doar că fast-food-ul și-a luat-o în freză în primul rând de la Google, care a blocat fraza, dar și de la trolli de pe Wikipedia, care au modificat definiția.

Reclama originală e aici.

Între timp pe Wiki modificările au fost anulate, inclusiv referirile la cancer, cel mai prost burger, cianinda, dar nu cred că Burger King s-a ales cu prea multă reclamă pozitivă, plus că cei cu dispozitive Google prin casă cred că s-au supărat să vadă că un gadget este activat de televizor.

Nu e prima nici ultima reclamă care folosește comenzile vocale la care încep să răspundă dispozitivele smart din jurul nostru. Nu știu nici dacă ăsta e viitorul marketingului, dar dacă e, mi se pare sumbru și intruziv, reclamele ar trebui să ne ceară permisiunea înainte de a influența alte gadgeturi și mediul înconjurător, nu? Altfel vom ajunge acuși la: Ok Google, cumpără produsul din reclama asta, spus chiar de către reclamă.

Recomandă

9 Comentarii

  1. Bine, ar mai fi ipoteza în care producătorul telefonului instalează un soft care ar permite persoalizarea amprentei vocale. Adică să nu acționeze când oricine ar zice ceva 🙂

    Sau poate deja există asta, nu știu.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *