Cat costa PR-ul online?

Testez Galaxy Note 8, cel mai nou telefon lansat de Samsung. Vezi recenzia completă..

O prezentare interesanta facuta de Bogdan Olteanu la Zilele Biz. Personal consider ca estimarea facuta de Bogdan poate speria o companie care vrea sa fie activa online, dar totul depinde de marimea companiei si de impactul pe care doreste sa il aiba pe net. Exista destuli PR-isti online care se ocupa de monitorizarea unor branduri la preturi mult mai mici. Totusi, se spune ca ce platesti aia primesti.

2 Comentarii

  1. Salut,
    Am facut in timpul prezentarii precizarea asta: ca e o simulare construita de la niste onorarii care sunt o medie statistica, pentru un volum de munca care este realist atunci can vrei rezultate.
    Se poate si mai ieftin, bineinteles. La fel cum se poate si mai scump.
    Pe mine ma deranjeaza ca se vehiculueaza ideea asta: online-ul e aproape gratis. Dar costurile de resurse umane sunt tot costuri.
    In cele din urma hai sa luam suma aia si sa o punem in perspectiva unui buget de marketing serios: 2000*12 luni= 24.000. Adica platesti pentru o prezenta serioasa si consistenta online 1-2% din bugetul de media.

    (0)
  2. @Bogdan – nu am fost la eveniment sa aflu toate precizarile tale. Pentru un buget de marketing intr-o companie mare nu ar fi o problema, dificultatea consta in a explica managerului de ce trebuie sa fie prezent online.

    (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *