Ce se întâmplă când folosiți un cont personal de Facebook pentru a vă promova firma

E simplu, rămâneți fără el, e suficient să fie trimise 2-3 raportări la Facebook pentru a vă trezi că ați muncit degeaba la recoltat de prieteni virtuali. De aia pentru un brand trebuie creată o pagină, iar conturile sunt pentru persoane reale. Altfel veți avea dilema de mai jos:

Buna ziua DL Marius Sescu,ajutati-ma va rog cu o informatie.
Am un cont de facebook,cu numele de S………………….., si de pe acest cont am facut pagina de fan https://www.facebook.com/S…………………….. .Ce sa intamplat? cei de la facesbook ne-a blocat pagina de nume S…………………….  de pe care intram pe pagina de fan,si acum nu stiu cum sa intru pe pagina de fan 🙂
mesajul lor suna asa:
We’ve received feedback that your account may not be real. Facebook is a community where people share and interact using their real identities.Facebook does not allow accounts that:
Pretend to be someone else
Use a fake name
Don’t represent a real person
In order to regain access to your account, please complete the following security check to verify your identity and help keep Facebook secure.
As aprecia f mult ajutorul tau

5 Comentarii

  1. Well… Niciodata, dar niciodata nu lasi o pagina care reprezinta un business cu un singur admin. Ori gasesti pe cineva care sa fie de incredere, ori recurgi tot la conturi false. Iar conturile false trebuie sa fie mai multe si sa pastrezi linistea pe ele (pentru a nu le rapota cineva). Daca folosesti conturi false pentru marketing online, le vei pierde garantat. Si probabil chiar si pagina va fi penalizata grav daca afla Facebook ca faci asta. Asa ca don’t.

    (0)
    1. Nu e nevoie de conturi false, pe o pagină poți alege dacă afișezi sau nu persoanele care o administrează. Prostia e că mulți fac conturi personale în numele firmelor pentru a adăuga prieteni la grămadă, asta fiind la ei strategia de creștere. După aceea spam la greu.

      (0)
  2. Problema majoră cu paginile de FB este că unul dintre admini, dacă se supără, îi dă afară pe ceilalți și blochează pagina. M-au căutat oameni care au pățit așa ceva. N-am putut decât să le recomand să facă raport la FB (și uneori un răspuns de la ei poate dura luni de zile, chiar dacă alteori e relativ rapid) sau să facă o nouă pagină și să nu mai pună în echipa de PR oameni care ar putea să le facă astfel de surprize. Deși surpiza se numește „surpriză” tocmai pentru ca vine când te aștepți mai puțin, de la cine nu te aștepți.

    Dacă ar exista un rol de super-admin ca la paginile de G+, și doar de pe acel cont să se poată adăuga sau șterge administratori/editori, lucrurile ar fi ceva mai sigure.

    (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: