Cele mai clicuite reclame online … în China

În multitudinea de bloguri pe care le citesc folosind Google Reader se află și câteva bloguri despre online-ul asiatic, mai ales China. Știu, e ciudat, dar e interesant să vezi ce se întâmplă prin internetul chinezesc, atât datorită cenzurii la care sunt supuși, cât și datorită faptului că sunt peste 384 de milioane de chinezi online. Da, mulți, mulți de tot.

Azi am ajuns din link în link la un top al reclamelor online cu rata cea mai mare de clicuri în China, cu alte cuvinte care sunt cele mai eficiente reclame la ei. Surprinzător, pe primul loc nu sunt clasicele bannere, cărora li se prezice moartea de mult timp deși eu nu cred că vor dispare vreodată, ci reclamele care apar în conținutul video, imediat după ce dai Play. Sunt scurte, de regulă apar timp de câteva secunde, dar în China 40% dintre ele sunt clicuite. E enorm, dar chiar și bannerele, care se află pe locul doi, sunt clicuite de 36% dintre utilizatori. Pe locul trei sunt reclamele inserate în emailuri.

reclame online in China

La noi cred că Trilulilu face bani buni din vânzarea de reclame în clipurile video, deși cantitatea de conținut video creată chiar de ei e foarte mică. Bonus, Lorand are un articol interesant despre monetizarea și crearea de conținut video.

Concluzia e clară, vom vedea tot mai multe clipuri video cu reclame ce pornesc înaintea clipului propriu zis. Până la urmă și cei care crează conținutul video trebuie să trăiască, nu?

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

4 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *