Cele mai urâte tipuri de reclame online

Un studiu făcut de Nielsen Norman Group confirmă ce știam deja, cele mai urâte tipuri de reclame pe internet sunt în continuare pop-up-urile, reclamele cu sunet automat și bannerele care ocupă toată pagina.  E trist că aceleași chestii pe care le uram în anii 2000 continuă să domine advertisingul online, deși avem o mulțime de tehnologii care teoretic ne permit să afișăm conținut targetat utilizatorilor.

Și stați liniștiți, nu doar site-urile de publishing mici fac asta, eu de 2 luni văd reclame la ceva gen Forex pe Youtube și nu am nici o opțiune să scap de ele, pentru că Google se laudă că analizează 70 de milioane de semnale înainte de a afișa o reclamă, dar nu pot pune o opțiune simplă: Nu mă interesează mizeria asta.

În rest da, vorbim pe la conferințe de native advertising și reclame contextuale, dar când ajungem la birou mai băgăm 3 pop-up-uri și reclame video în mijlocul conținutului, să fie ROI maică.

Most hated ads: 

  • Pops up
  • Slow loading time
  • Covers what you are trying to see
  • Moves content around
  • Occupies most of the page
  • Automatically plays sound

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: