Conform studiului BrandZ Most Valuable Global Brands pe 2015, Apple rupe topurile, urmată de Google, Microsoft, IBM, VISA, AT&T și Verizon. Abia pe locurile 8, 9 și 10 găsim niște branduri ce nu au tangență directă cu tehnologia, adică Coca-Cola, McDonald’s și Marlboro. Știrea importantă este că Apple e pe primul loc, anul trecut era Google.
Ce nu prea au menționat analiștii este că brandurile de tehnologie sunt tot mai valoroase, în detrimentul celor clasice. Nu zic că e un lucru rău, în fond suntem tot mai dependenți de tehnologie, sub toate formele ei.
Asta așa, dacă vă bate gândul să vă lansați un business și să creați un brand, să știți pe ce domenii ar trebui să vă axați.
Pai cum, nu ziceau toti analistii ca Apple se duce la vale, ca nu mai inoveaza, ca sunt alternative la iPhone bla bla?
Ba da, săracul Steve se întoarce înapoi când vede cum au crescut profiturile.
Plus de asta, Samsung, unde e Samsung?
În Coreea.