Companiile promovează conținut prost pe Facebook, dar vor rezultate

După ce Facebook a scăzut impactul organic al afișării mesajelor postate de companii pe pagini, brandurile au început să scoată bani pentru a promova aceste mesaje către fanii lor. Teoretic ar fi trebuit să funcționeze ok sistemul, doar că brandurile în loc să promoveze conținutul de calitate sponsorizează prostii, și după aia se întreabă de ce lumea nu reacționează la mesajele lor.

Avem și statistici pe tema asta, ca să nu ziceți că bat câmpii. Socialbakers a analizat cifrele, în ultimele luni a scăzut numărul mesajelor postate de companii pe Facebook, dar a crescut numărul mesajelor sponsorizate. Cu alte cuvinte, brandurile crează mai puțin acum, dar plătesc mai mult pentru a distribui mesajele lor.

promoted-posts-facebook

Promoted posts make up 35% of all published content now, up from just 25% in Q4 2014. But even though companies are promoting more, total interactions have stayed about the same.

Too many companies are spending money the wrong way while advertising on Facebook. Our recent study on content quality showed that 44% of all promoted posts perform below average according to each Page’s standards. That doesn’t just mean these Pages are missing out on interactions they could otherwise be getting. It means they are:

Paying double for each click (CPC)
Paying 20% more for every 1000 impressions (CPM)
Getting 4x more negative feedback on their below-average posts than they do on their best posts
In order for marketers to improve promoted post efficiency, save money, and increase the value they get out of social media, it’s critical that they become more aware of what they promote, and how their promoted posts will likely perform.

Logic ar fi ca un brand să posteze o serie de mesaje pe pagina de Facebook, să analizeze impactul acelor mesaje la câteva zile să zicem, să vadă care mesaje au generat cele mai multe reacții (like-uri, share-uri, vizualizări, comentarii) și să plătească pentru a promova cele mai bune mesaje, deoarece acela e conținutul bun, care rezonează cu audiența, care are șanse să genereze și mai multe reacții.

În realitate însă, atunci când un brand vede că a postat un mesaj și nu a obținut reacții, în loc să se gândească că problema e la ei, că au creat un conținut slab, neinteresant pentru utilizatori, ei bagă repede un Boost Post, și după aia se întreabă de ce lumea nu reacționează.

De aia, pentru că ești plictisitor, și nici o sumă de bani nu te poate ajuta, când mesajul tău nu este interesant sau util.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

3 Comentarii

  1. „De aia, pentru că ești plictisitor, și nici o sumă de bani nu te poate ajuta, când mesajul tău nu este interesant sau util.” :)))

    De-aia apreciez eu blogul tau. Speaks from the heart! :))

     

    (1)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *