Conținutul valoros se pune pe site, nu pe Facebook

Trebuie să creezi content, îți vor spune specialiștii dacă îi întrebi cum poți atrage atenția fanilor, cum poți face astfel încât consumatorii să vorbească despre produsele tale.

Trebuie să fii activ în rețelele sociale, să mergi acolo unde fanii tăi își petrec timpul pe internet, ți se va spune dacă vei întreba cum poți atrage fani și clienți noi.

Plecând de la cele două de mai sus, majoritatea oamenilor de marketing care se ocupă de promovarea brandurilor online se apucă de creat conținut: text, fotografii, clipuri video, linkuri.

social_media_vs_website

Problema? Ei creează conținut peste tot, dar nu pe site-ul brandului de care se ocupă. Nu de puține ori am văzut branduri care postau zeci de mesaje și fotografii pe Facebook, Twitter, poate chiar și pe Google+ sau Tumblr ori LinkedIn, dar când intrai pe site-ul propriu era liniște, nefiind actualizat de mult timp, ca să nu spun învechit.

E ok să creezi conținut, să fii activ în rețelele sociale, să te promovezi, dar nu uitați că lucrurile importante trebuie publicate pe site-ul sau blogul propriu. Generați conversații online pe diverse platforme sociale, interacționați cu fanii, dar nu uitați să îi aduceți pe domeniul vostru, fie că vorbim de site sau blog. Aici se întâmplă magia, aici controlați complet navigarea și conținutul, aici aveți cea mai bună ocazie să convertiți un fan într-un client, să generați vânzări.

Ce spuneam în 2010 rămâne valabil, nu investiți toții bani în prezența pe rețelele sociale neglijând site-ul propriu. Rețelele sociale apar, cresc și la un moment dat dispar (împreună cu conținutul creat de voi), dar site-ul vostru rămâne, pentru că voi îl controlați complet. Nu mai zic de faptul că accesul la atenția fanilor în rețelele sociale începe să coste tot mai multe (vezi Facebook care modifică vizualizarea mesajelor pe paginile de brand pentru a determina advertiserii să cumpere reclamă).

Odată ce vă obișnuiți fanii cu faptul că noutățile, informațiile despre brandul vostru apar întâi pe site sau blog și după aia în rețelele sociale ei vor intra întâi pe site pentru update-uri. Ocupați-vă de site pentru a îl face atractiv și după aia gândiți-vă la campanii pe Facebook sau aplicații pentru smartphone.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

5 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *