Cum e la 2 mai, pe litoralul românesc

Anul ăsta am zis că vom face ceva ce nu am mai făcut de mult, ceva inimaginabil pentru unii. Zis și făcut, ne-am făcut bagajele și am plecat pe litoralul românesc, mai exact la 2 Mai, pe principiul aici e liniște și pace, adică exact ce vrem noi în concediul ăsta.

Am ajuns pe la 10 dimineața, după un drum de vreo 7 ore și jumătate pe timp de noapte de la Iași, foarte obositor, datorită calității excepționale a drumurilor din România. M-am decis, sunt dispus să plătesc pentru autostradă, 10 lei pentru 100 de kilometri ar fi un preț decent zic eu. Dau bani, numai faceți-le naibii odată, e frustrant să mergi 30 de km cu a treia în spatele unui jaf ce are voie să circule pe drumurile publice.

Cazarea la 2 Mai e relativ ok, am tras la Casa Mily, deși mă enervează faptul că proprietara are pe site un preț, la telefon altul iar la pensiune când am ajuns am văzut un al treilea set de tarife. Nu-i nici o problemă, îi facem review pe blog, de fapt am scris deja acum. Aaa, la terasa de la etajul 1 nu are decât o singură priză, iar internetul wireless nu există. Aviz celor dependenți de online. În camerele de la parter miroase a mucegai, dacă vă interesează. Măcar proprietara e amabilă. Cazări găsiți între 80-150 de lei.

Mâncarea la 2 Mai. Găsești la terase meniuri cu 2 feluri de mâncare plus desert la 15 lei, o bere e 4-5 lei, un suc 4 lei, iar o limonadă 8 lei. Sunt și magazine de unde îți poți face provizii de bere cu 3 lei. Nu sunt localuri de fițe, dacă vă interesează așa ceva.

Plaja la 2 Mai. Am nimerit azi din prima la nudiști, deși nu au părut deranjați de noi, care am rezistat cu costumele de baie la datorie. Mâine mergem la textiliști, unde nu se uită nimeni suspect dacă ai ceva pe tine. Ca idee, la nudiști dacă sunt 2 prietene pe plajă mereu va face topless/se va dezbrăca nud tipa care arată nasol, nu aia bună.  Foarte multă piele dezgolită aici, fără compromisuri. În plus, proporția de masculi care umblă nud și o au mică rău de tot ajută la creșterea respectului de sine. Apa e clară, poți vedea pietrele și nisipul, dar din păcate sunt alge și mușchi care strică toată plăcerea înotatului, cel puțin unde am fost azi. Nu veniți aici dacă sunteți pudici, vă recomand Mamaia.

Vă las cu o poză puțin NSFW de la 2 Ma, să îmi spuneți dacă mai vreți să vă delectați cu fotografii de genul ăsta!

cazare 2 mai litoral

12 Comentarii

1. Ai nimerit cea mai proasta cazare din tot 2 Mai-ul. Am auzit lucruri nasoale despre Casa Mily. Eu merg de 3 ani numai la 2 mai (cand vine vorba de litoralul romanesc) si numai la o anumita cazare. Am fost w-e trecut in Costinesti si mi-am dat seama de ce ma duc numai la 2 mai (plus seara in Vama)…

(0)
      1. Pana sa ma intrebi habar nu aveam ca o pot gasi si online si ca se numeste Casa Bianca 🙂

Cum vii dinspre Mangalia, la Casa Margot faci la dreapta pe strada Islazului (daca vii dinspre mily faci stanga 🙂 si mergi cam 100 de metri pana dai de un magazin pe partea stanga. Daca inca mai esti pe acolo poti sa te duci sa te uiti daca iti place.

Niste prieteni s-au cazat si aici, cand nu mai erau locuri la Nea Sandu:
        si au fost multumiti, eu nu am stat aici, doar am vizitat si mi-a placut. E pe aceeasi strada, un pic mai aproape de strada principala (cu vreo 2-3 case).

(0)
  2. La 2 Mai v-ati cazat in cel mai nepotrivit loc, trebuie sa-ti spun. Data viitoare (daca va mai exista asa ceva), iti recomand sa va cazati vizavi de vila Margot, la doamna Geta. Gasesti la ea tot ce vrei: curatenie, camere super ok, preturi bune-bune, internet wireless, acces la bucatarie si…lista poate continua. Eu merg la ea de 5 ani incoace, n-am avut niciodata probleme. Anul trecut cazarea era 100 lei, anul asta inca nu am ajuns acolo, dar mai mult de 120- 130 lei noaptea nu are cum sa coste. Concediu placut!

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: