De ce doar unele clipuri ajung virale

De ce doar unele clipuri ajung virale

Kevin Allocca, trends manager la Youtube (da, se pare că există așa ceva, tipul monitorizează clipurile de pe Youtube și estimează care vor ajunge virale) a ținut o prezentare în cadrul TED Youth, în care a explicat ce calități trebuie să aibă un clip pentru a ajunge viral. Prezentarea mi-a amintit de articolele Sfaturi pentru crearea unei campanii de marketing viral și Ce trebuie să aibă un clip pentru a ajunge viral.

O prezentare utilă, mai ales dacă sunteți creator de conținut sau vă ocupați de promovarea unui brand. Vorba aia, în ziua de azi toți visăm la virale, nu?

Via Zesty

6 comentarii

  1. Andrei   •  

    Da, deci tot pisicile sunt baza.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  2. clau   •  

    In realitate nu a raspuns la intrebare ci doar a amuzat audienta. De fapt a recunoscut ca nu se poate crea un scenariu a succesului. Dovada fiind ca cineva fiind odata viral nu inseamna ca va fi a doua oara.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    • Marius Sescu   •     Autor

      Corect, dar există anumite elemente care te pot ajuta să ai un clip viral. Plus că există agenții specializate pe asta, viral videos.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Pingback: Youtube: clipurile de maxim 1-2 minut sunt cele mai vizionate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>