fbpx

Diferența între generații privind sursele de informații

Diferențele nu sunt foarte mari în privința consumului de informații între generația X și Y, dacă ne uităm la numărul de ore alocate lunar pentru informarea din mediile digitale versus sursele de știri tradiționale. Cei tineri folosesc smartphone-urile non-stop, stau pe rețelele sociale, își trimit între ei clipuri de pe Youtube, cei mai în vârstă folosesc încă televiziunea, radioul și ziarele pentru a se informa.

Totuși, dacă comparăm câte ore stau pe internet cei născuți în anii 80 versus cei născuți până la al doilea război mondial, e clar că mediul online nu poate fi ignorat de către cei care vor să ajungă la tineri.

Și un citat interesant despre noile tehnologii și cum sunt ele percepute de către noi, tot de aici.

I’ve come up with a set of rules that describe our reactions to technologies:
1. Anything that is in the world when you’re born is normal and ordinary and is just a natural part of the way the world works.
2. Anything that’s invented between when you’re fifteen and thirty-five is new and exciting and revolutionary and you can probably get a career in it.
3. Anything invented after you’re thirty-five is against the natural order of things.

digital-media

  • Millenials sau generația Y – cei născuți în perioada 1980-2000
  • Generația X- cei născuți între 1960-1980
  • Boomers – cei născuți după al doilea război mondial, între 1946-1964
  • Silent generation – cei născuți între 1930 – 1945
Recomandă

2 Comentarii

  1. Nu contest ceea ce sustine Dnl Douglass Addams, dar parerea mea este ca generatiile viitoare vor fi din ce in ce mai deschise la nou, chiar si dupa varsta de 35 de ani.

    Daca stam sa analizam comportamentul oameniilor din Romania, care au trait o buna parte din viata in vremea comunismului, este normal ca ei sa fie mai reticenti la nou. Insa, pentru tinerii care s-au nascut dupa anii `90 si care au avut sansa sa fie inconjurati de tehnologie, ii vad ca si dupa varsta de 30-40 de ani sa fie asa…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *