La ce e bun Facebook Analytics

Că tot auzeam discuții despre asta, la ce ne mai trebuie Facebook Analytics, nu e suficient ce oferă Google despre vizitatori? Nu prea, mai ales dacă vinzi online prin intermediul Facebook, statisticile lor te ajută să îți dai seama rapid cine sunt clienții tăi de fapt, deci poți face campanii mai bine targetate, pentru a nu băga bani unde nu trebuie.

Evident, trebuie să ai pixelul de conversie instalat pe site și ceva trafic din Facebook, ca să aibă relevanță statisticile astea. De exemplu pentru un client analizând traficul din Facebook și corelând cu vânzările de pe site am realizat că majoritatea clientelor erau puștoaice, deci nu avea sens să afișăm reclamele celor peste 35 de ani, și mai ales bărbaților. La fel de evident, vorbim de zona fashion, dacă vindeam bere era altă discuție. 🙂

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

1 Comentariu

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: