Imi place postul tau, pe bune

Testez Galaxy Note 8, cel mai nou telefon lansat de Samsung. Vezi recenzia completă..

Pe bune, ce ai scris azi pe blog e supermisto, extraordinar, incredibil, profund, chiar m-a pus pe ganduri.

Postul tau aproape ca m-a facut sa iti las un comentariu. Hmm, vad ca ai un buton de Like pe blog. Mai bine iti dau un Like si m-am scos, nu mai pierd 5 secunde din viata mea sa iti las comentariul ala.

Totusi, te rog sa ma crezi, imi place postul tau, nu degeaba i-am dat Like.

Cred ca Like-ul de pe Facebook a distrus comentariile de pe bloguri. Sau Like-ul e acum un fel de semicomentariu, de genul „imi place ce ai scris, dar nu destul de mult incat sa iti las un comentariu”.

Voi ce credeti?

22 Comentarii

  1. Like-ul si RT-urile au cam apus era comentariilor pe blog. RT e principalul vinovat. De multe ori primesc un RT si cu un mic comentariu pe twitter, normal.

    (0)
  2. puii mei, decat sa imi comenteze cu „:))))” sau „fain” prefer like. poate ai fost atat de bun in ce ai scris incat nu am nimic sa adaug… deci dau like si atat 😀

    (0)
  3. Mie mi se pare util sa comentezi pe blogurile altora. Sa iti exprimi parerea despre ce iti place. Cu ajutorul comentariilor poti sa faci cunostinta cu autorul si cel mai interesant – de multe ori se creeaza prietenie.

    (0)
  4. Fac o excepție, e logic mai ușor să dai un „Like” decât să scrii un comentariu. Că, deh, oi fi în criză de timp. Iar un „Like” mere și pe Feisbuc și mai văd și pretinii tăi ce bloguri nașpa citești. Gen. Plus că e la modă!

    (0)
  5. După cum poţi vedea, comentariile se mai caută, depinde şi felul în care te mişcă articolul.

    Totuşi eu nu aş zice că Like-ul a omorât comentariile, ci in timp zona de comentarii a devenit din ce în ce mai puţin relevantă pt succesul unui blogger.

    Am testat la un moment dat pe blog comentariile scoase timp de câteva luni. Diferenţa la nivel de trafic nu a existat, articolele au dus-o la fel de bine.

    Eu sunt de părere că treaba asta cu feedback-ul prin comentariile de pe blog este o paradigmă veche, cu care ne-am obişnuit.

    În cele din urmă, pe tine te interesează feedback-ul. Like este un tool de feedback f uşor de folosit. RT-ul la fel.

    Trackback-ul e ceva mai sus ca şi feedback.

    Oamenii pot lăsa acum feedback peste tot. Dacă vrei să creşti şansa ca oamenii să lase feedback-ul pe care tu ţi-l doreşti, fă cunoscut acest aspect de fiecare dată (lasă un comentariu dacă…) şi elimină din opţiunile pe care omul le poate lua (lasă Like, Tweet şi altele la începutul articolului şi nu la sfârşit).

    Oamenii o să aleagă de obicei primele opţiuni pe care le au, astfel cu cât sunt mai puţine şi cu cât sunt cele pe care tu ţi le doreşti, cu atât mai aproape vei fi de rezultatul scontat.

    (0)
    1. E absurd să pui butoanele sociale la începutul articolului. De ce aș da Like unui articol pe care nu l-am citit? Altfel, de ce aș da merge înapoi la început pt a da Like, când eu sunt la final?

      (0)
      1. Ai scos din context ceea ce am zis eu şi acum pare lipsit de logică.

        Parcă vroiai mai multe comentarii :).

        Vezi care sunt priorităţile tale, vrei comentarii sau social shares.

        (0)
  6. Eu de fel las comentarii doar cand am ceva contradictoriu de zis la ce am citit, sau am ceva de adaugat. Daca imi place pur si simplu si sunt deacord 100% cu articolul citit, dau Like….sa nu irosesc 5 secunde din viata zicand cat imi place articolul tau, crezand ca se subintelege.

    (0)
  7. De acord cu tine, Marius. Comoditatea a luat locul dorintei de a participa la discutii legate de subiectul articolului, ceea ce ne priveaza, uneori, de opinii bune, de sfaturi utile etc. Din pacate, si eu ma fac vinovata de aceasta comoditate, insa lucrez la a remedia problema. 🙂

    (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *