Importanta culorilor pentru un brand

Unul din elementele vitale in constructia unui brand il reprezinta culoarea sau culorile folosite. Poate multi nu stiu, dar albastrul de exemplu este asociat cu siguranta si increderea, de aceea il intalnim mult pe site-urile companiilor si in general pe internet. Ce culoare foloseste Microsoft in materialele de promovare si pe web? Ati ghicit, albastru. Orange nu utilizeaza inutil portocaliul, sau Vodafone rosul. Fiecare culoare genereaza anumite sentimente si trairi pentru consumatori, chiar daca sunt la nivelul subconstientului.

Aveti mai jos cateva din semnificatiile culorilor, impreuna cu un grafic care ilustreaza mai usor asocierile acestora cu diferite tipuri de branduri.

  • Albastru – siguranta, incredere.
  • Rosu – energie, provocare, pasiune, agresivitate.
  • Verde – sanatate, prospetime, calm.
  • Galben – optimism, caldura, creativitate
  • Violet – mister, sofisticare, sentimente
  • Roz- energie, tinerete, amuzament.
  • Portocaliu – amuzament, vitalitate, abundenta
  • Maro – simplitate, stabilitate, trainicie
  • Negru – serios, puternic, clasic
  • Alb – simplu, curat, pur

Sursa grafic

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

4 Comentarii

  1. Bravo, un articol super. Am zis de atatea ori ca sunt prea putine articole legate de culori. Poate vor mai fi deacum inainte si despre cum sa imbini anumite culori etc.

    (0)
  2. Proiectul meu are 2 culori: verde si negru. Eu cred ca sunt 2 culori ce caracterizeaza piata de laptop-uri si se combina perfect, mai ales ca majoritatea producatorilor acum sunt mai eco:).

    (0)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *