fbpx

You had me at Hello

În continuare mulţi PR-işti şi oameni de marketing nu realizează importanţa primului contact atunci când încearcă să abordeze un blogger, un jurnalist, o persoană cu care vor să colaboreze. Primul email, de cele mai multe ori.

Primesc tot mai multe comunicate de la diverse companii pe adresa de email de pe blog, cu texte reci, impersonale, justificate de scuze banale gen “credem că această stire ar fi de interes pentru cititorii tăi” sau “am remarcat că abordezi des subiecte asemănătoare pe blog“.

primul email trimis unui blogger

Nu, nu sunt de la oameni pe care îi cunosc, cine mă cunoaşte îmi trimite un email în care introduce măcar un “Salut Marius”.

Nu neg, e foarte posibil ca emailul şi comunicatul de presă primit să fie interesant pentru mine, dar cât timp emailul primit nu mă priveşte pe mine în mod special, adică este trimis la grămadă şi redactat la nivel de adresare generală, iar adresa mea de email nu apare în TO ci în BCC (adică nu apare deloc), eu consider că persoana care a trimis emailul nu făcea referire neapărat la mine şi la blogul meu, ci doar a trimis un email generalist, în speranţa că va genera mult buzz cu puţin efort.

Strategia asta nu funcţionează, am mai scris pe tema asta:

Nu mă cred special, nu am pretenţii absurde, dar cât timp tu vrei ca eu să îmi rup din timpul meu şi să scriu pe blogul meu despre un anumit subiect care va ajuta brandul tău consider că un minim de bun simţ este să îţi rupi şi tu din timpul tău şi să îmi trimiţi un email doar mie.

Restul intră la spam, iar spamul este ignorat.

Greşesc eu undeva?

Recomandă

2 Comentarii

  1. Si daca comunicatul ala de presa chiar e interesant pentru tine, foarte interesant, nu vei scrie despre el doar pentru ca a fost trimis la gramada?

  2. da.. pai iti dai seama ca-s spam-uri, mailuri trimise in masa la mii de adrese de mail, puse pe categorii. uneori nici macar nu te incadreaza bine in categorie :)) am primit mailuri care imi prezentau oferte de care cica “as putea fi interesat”, dar n-aveau nicio treaba cu site-ul meu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *