Infografic: Calitățile unui marketer în 2014

Conform unei cercetări realizate de Econsultancy, în 2014 un marketer modern ar trebui să știe cu ce se mânâncă promovare online, să gândească și componenta digitală a unor campanii. În plus ar trebui să se adapteze ușor schimbărilor din domeniu, să fie dispus să învețe mereu și să adapteze strategiile de marketing rapid, în funcție de schimbările ce apar în piață. Până acum sunt cerințe normale într-un domeniu unde totul se schimbă rapid, nu?

Pe viitor analiza datelor, campaniile multichannel și aptitudinile tehnologice vor fi tot mai căutate, iar ca nișe marketerii cu experiență în marketingul pe mobil, marketing prin conținut, web analytics și social media marketing vor avea de câștigat.

Bun, ce înțelegem din toate astea? Unu la mână, dacă ești marketer și ai impresia că internetul e doar o mică piesă din puzzle-ul promovării unei companii peste câțiva ani s-ar putea să fii ignorat la interviuri, deci ia și învață.

Doi la mână, dacă ești administratorul unei companii sau directoarea de HR și cauți oameni de marketing selectează-i pe cei pasionați de online, de analiza datelor, de optimizarea campaniilor și bugetelor, care știu cu ce se mănâncă promovarea unui brand pe toate canalele, offline și online, sau cel puțin știu cum să găsească colaboratori/agenții bune pentru fiecare canal în parte. Nu trebuie să le știe pe toate la perfecție, dar ajută să cunoască regulile de bază.

Despre găsirea unui om de marketing care are experiență online am scris deja pe blog.

modern-marketer

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

1 Comentariu

  1. Problema e alta, tipa de la HR angajeaza de obicei doar bifand fisa postului sau ascultand de sef. Iar daca seful e unul din ala peste 50 de ani, care crede ca Facebook e o prostie si ca nu au nevoie de site pentru a se promova, ci de mai multe faxuri trimise (true story bro), treaba e clara, va fi angajat cel cu pile mai bune sau care pare mai ascultator.

    (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: