Infografic: factorii de ranking Google pentru SEO

Tot se discută despre factorii de care Google ține cont atunci când indexează și poziționează un site în rezultatele căutărilor. Nu există o listă oficială a factorilor de ranking, dar am găsit articolul ăsta în care sunt prezentați peste 200 de factori, articol de la care s-a realizat infograficul de mai jos.

Atenție, lista e foarte lungă, puteți să o puneți la bookmarks pentru mai târziu. Foarte utilă pentru cei care vor să își optimizeze site-ul pentru Google.

ranking_factors_infographic



7 Comentarii

  1. SEO incepe sa fie din ce in ce mai diversificat, sincer chiar ma intreb ce urmeaza deoarece oricat de multe predictii se fac la inceput de an de cele mai multe ori cei care fac SEO au fost „surprinsi” de Google, evident cei care urmeaza o strategie corecta isi revin mult mai repede dupa un update.

    Multumesc pentru resursa indicata !

    (0)
    1. Eu cred că cel mai evident trend e influența social media asupra rezultatelor, paginile care sunt apreciate în rețelele sociale sunt mai bine indexate decât cele fără aprecieri.

      (0)
  2. Sigur ai dreptate, dar inainte de social media trebuie sa faci ceva in site:

    – design placut si usor de parcurs;
    – vizualizarea corecta a site-ului pe dispozitivile mobile;
    – continut de calitate;
    – viteza de incarcare foarte buna;
    – meta taguri corect setate;
    – linkuri seo friendly;
    – site map…etc

    Oricum banuiesc ca le stii…pacat ca cei care au nevoie de astfel de servicii nu sunt deschisi si nu au cunostintele elementare pentru a aplica strategii complete si corecte de promovare online, de aceea si multe din agentii fac foarte multe proiecte pentru piata externa, cea interna este extrem de anevoioasa 🙂

    Mult succes cu proiectul Advertica si cu celelate proiecte in 2014 !

    (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: