Un mic reminder – Internetul nu înseamnă doar Facebook

Acum vreo 2 săptămâni un client îmi spunea că mai mulți specialiști în promovarea online i-au recomandat să investească masic în Facebook, deoarece convertește. Cu vreo 2 zile în urmă discutam cu PR-ul unei vedete, aceeași placă, suntem activi foarte mult pe Facebook, aici se mișcă lucrurile. Și când îi întreb – Ok, ce se întâmplă dacă Facebook dispare?, nimeni nu are un plan de backup.

Realistic vorbind, Facebook nu va pleca prea curând din viața noastră, s-a băgat atât de puternic în toate zonele internetului (mesagerie, networking, reclame, targetare) încât nu e ușor să îl înlocuiești, plus că stau bine și cu încasările.

Totuși, tendințele arată că adolescenții folosesc tot mai mult aplicații de mesagerie privată pentru a păstra legătura unii cu alții, în loc să comunice public ceea ce fac. În funcție de domeniul unde activează firma ta, Instagram, Youtube sau vechiul și banalul site de prezentare s-ar putea să convertească mai bine, dar evident, trebuie să testezi.

Tot ce zic eu este că mereu trebuie să ai un plan de backup, nu te poți baza pe o singură rețea socială pentru a îți construi strategia de comunicare.

Deși e veche discuția, eu rămân la aceeași idee, dacă vrei să fii prezent pe internet pleci de la site și sau/blog. După aceea vezi unde este activ publicul tău și alegi 1-2 canale pe care să comunici și să te promovezi, pe lângă site.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

1 Comentariu

  1. Sunt de acord cu tine. 🙂 In Romania, pentru multe persoane, internetul inseamna Facebook, YouTube si Google, din pacate. Blogurile si site-urile au mai multe avantaje fata de retelele sociale si ar trebui sa fie principala cale de a comunica, de a te promova sau de a crea o comunitate.

    (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: