Optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare a evoluat mult, de la lansarea primului motor de căutare peână acum. Acum nu mai e suficient să ai un site cu conținut util, trebuie să actualizezi mereu conținutul, să te implici în social media, să fii atent la schimbările efectuate, la trenduri. Dacă vreți mai multe detalii despre evoluția motoarelor de căutare și al SEO-ului de la începuturi până acum vă recomand prezentarea de mai jos.
Si daca ai un site de prezentare a serviciilor tale, de vidanjor sa zicem, cum te implici in social media? Ce continut pui? Iti publici glumele de vidanjor? Nu e chiar asa zice Google, stim foarte bine 🙂
Cum nu, și vidanjorii fac social media. 🙂 https://www.facebook.com/Vidanjare
Iegzact! Pe pagina aia nu vezi decat links la site. Adica nu e nimic “engaging”, nu e content superb, nu sunt glume cu vidanjori 🙂
Foarte frumos prezentata istoria SEO-ului 😀
Totusi, link-urile no-follow nu aduc nici o valoare?
Iti pot aduce trafic.