fbpx

Lidl, primul brand non-media cu 1 milion de fani pe Facebook

Merg la Lidl pentru cumpărături de vreo 3 ani de zile, cel puțin de 2 ori pe lună. La început o făceam din comoditate, pentru că era aproape de casă și job. În timp am ajuns să apreciez produsele pe care le găsesc doar la ei, faptul că găsesc mereu alimentele în același loc și că nu durează mai mult de jumătate de oră să îmi fac cumpărăturile, oricât de lungă ar fi lista. În plus, de când au băgat săptămânile tematice când aduc produse alimentare din diferite țări mi se întâmplă să ajung săptămânal la ei, lunea, pentru a fi sigur că găsesc ce mă interesează pe stoc.

Ar fi interesantă o analiză detaliată care să ne arate cum a ajuns Lidl, un brand nemțesc, atât de apreciat de români, dar eu cred că e o combinație între gama de produse vândute, amplasarea convenabilă a magazinelor și serviciile excelente oferite, pe lângă o strategie de marketing excelentă, ce a urmărit diferențierea de restul magazinelor similare.

Veți zice că exagerez când zic că românii iubesc Lidl, dar dacă vă spun că pagina lor de Facebook va ajunge la 1 milion de fani mâine, ce mai spuneți? Practic 1 din 6 români pe Facebook e fan Lidl, iar pagina lor chiar e interactivă, văd că toate articolele au sute de like-uri și comentarii, semn că au strâns o comunitate faină acolo.

1 milion fani lidl

Lidl organizează în perioada asta o serie de concerte prin toată țara, sub numele Mix Music Evo, iar mâine, pe 11 august, concertul va fi la Cluj. Mulți dintre fanii de pe Facebook au zis că vor un concert în orașul lor și pentru a îi mulțumi pe toți Lidl a decis să facă imposibilul posibil: dacă nu poate aduce concertul în toate orașele din țară, va aduce toții fanii de pe Facebook la concertul din Cluj, cu ocazia atingerii a 1 milion de fani.

Inițial când am aflat asta am zis că e o glumă, dar după aceea am aflat cum vor face asta: prin aplicația interactivă Live pentru 1.000.000, care va accesibilă mâine pe perioada concertului, între orele 17:00 și 22:00. E suficient să intrați pe pagina lor de Facebook și să porniți webcam-ul pentru a fi în mijlocul concertului de la Cluj. Imaginea voastră va apare pe ecranul uriaș din dreapta scenei și veți putea urmări spectacolul, aplauda, fluiera sau transmite mesaje, exact ca și cum ați fi acolo în mulțime, în văzul tuturor.

Să nu uit, hashtagul evenimentului e #‎lidl1milion‬, salvați-l pentru o experiență cât mai interactivă și pentru a vedea ce mesaje transmite lumea.

La concertul de mâine vor cânta Andra, Connect-R, Smiley, Proconsul, DeepCentral, DJ Rynno & Sylvia, What’s Up, Andreea Balan, Laurentiu Duta, Keo & Skizzo Skillz, Crush & Alexandra, Alin Calinescu, Marius Gavrila & DJ Jungle, deci dacă sunteți în Cluj mergeți în Parcarea Salii Sporturilor.

Dacă nu sunteți intrați mâine după ora 5 seara pe aplicația Live pentru 1.000.000 pentru a vedea concertul online și a interacționa cu mulțimea. Eu sigur intru, chiar sunt curios cât de interactivă va fi experiența asta. Nu uitați să vă luați pe voi tricoul cel bun, s-ar putea să fiți văzuți de 1 milion de fani Lidl. 🙂

Recomandă

8 Comentarii

  1. De obicei si eu tot la ei merg pentru produse alimentare, dar daca am nevoie de mai multe chestii merg la hypermarketuri, pacat ca nu ofera si ei mai multe electronice, haine etc. Bine, probabil astea ar schimba si focusul magazinelor.

    • Ar trebui să îmi pun și eu buton de Like la comentarii, să pot da Like :). E normal să personalizezi o informație, altfel îmi făceam site de comunicate.

  2. “1,000,238 likes · 14,036 talking about this · 387 were here” …de unde rezulta ca degeaba ai 1 milion de prieteni virtuali, aproximativ 98% sunt inexistenti.Cifrele spun tot !

    • Nu sunt inexistenți Dragoș, talking about this se referă la nr de fani care comentează, lasă mesaje, sunt activi constant pe pagină, și cu cât crești mai mult cu atât nr celor care sunt foarte activi scade. Mereu va exista un fanbase f activ și majoritatea care se mulțumesc să citească mesajele. Dacă nu lasă comentarii nu înseamnă că sunt inexistenți.

      Exemplu: Uite și la Pepsi, au 17 milioane de fani, 162.000 talking about this. https://www.facebook.com/PepsiRomania/likes

      Procentul e tot pe acolo. Plus că cifrele astea pot fi influențate, de ex fac o campanie și ofer premii celor f activi pe pagină, într-o aplicație etc, iar numărul celor care discută despre pagina mea explodează.

  3. Si asa sunt putini din punctul meu de vedere.14.000 reprezinta aproximativ 1.5% din numarul celor care au dat Like.Foarte putini.Ce sa mai zic de cei 387…Nesemnificativi.

    • 403 were here. Acum să nu îmi spui că te aștepți ca milionul de fani Lidl din toată țara să vină la București, să își dea checkin la sediul lor general. 🙂

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *