11 saptamani de Limitless pentru Mihaela

Articol scris de Mihaela: Fără să îmi dau seama, iată că a trecut și cea de-a treia lună de Limitless. V-am mai povestit cum e la antrenamentele Limitless, in special pe Facebook, dar iată rezultatele scrise negru pe alb, de fapt albastru pe alb 🙂 . Acum, după evaluarea de final, mă tot uit la foaie și tot nu-mi vine să cred că sunt rezultatele mele, după doar 11 săptămâni. Ce a făcut Marius a scris el deja.

mihaela-limitless-before-after-1

mihaela-limitless-before-after-2

Așa cum mă așteptam deja, procentul de grăsime a scăzut și luna aceasta, în favoarea creșterii procentului de mușchi. În kilograme nu e o scădere spectaculoasă per total (7 kg în 3 luni), însă am scazut foarte bine, zic eu, în centimetri: talie 10,5 cm (două numere la pantaloni… yupii), brațe 3 cm, coapsă 5 cm. Overall, sunt super mulțumită de noul aspect!!!

limitless-mihaela

Mai mulți prieteni mi-au spus că s-au uitat peste filmulețele puse pe Facebook și că ei nu ar face față unui astfel de antrenament. Ei bine nu o să vă zic că a fost ușor, pentru că nu a fost: nu de puține ori m-am trezit că îmi spuneam (ce-i drept în barbă) în timpul antrenamentului “Cine puii mei m-a pus să fac asta?? Ce mi-o fi trecut prin cap?? De ce mă chinui singură??”…Și tot singură îmi răspundeam, atunci când mă urcam pe cântar și vedeam rezultatul. Da.. e al naibii de plăcut să văd că munca mea nu a fost în zadar!!!

limitless-gif

Cei mai mulţi dintre noi ne dorim rezultate rapide, însă cu efort puţin, ei bine așa ceva nu este posibil. Ca să schimbi cu adevărat felul în care arăţi este important să fii disciplinat, determinat şi dedicat 100% programului. Să înveţi să mănânci şi să te antrenezi corect. Asta este poate cea mai importantă lecţie.

Antrenamentul Limitless funcţionează pe principiul confuziei musculare, însă ideea principală e: repetări cât mai corecte, chiar dacă sunt mai puține. Îi dai mereu corpului alte exerciţii, astfel încât să nu se obişnuiască cu aceleaşi mişcări și nici tu să nu te plictisești. În acest fel ai mereu rezultate pentru că organismul răspunde la stimuli.

Dar pentru a avea rezultate nu ajunge să faci doar cele două antrenamente pe săptămână, ci trebuie să îți schimbi stilul de viață, felul în care mănânci și să faci sport în mod regulat, mai ales dacă singura activitate e statul la birou, cum e și în cazul meu.

Ce planuri am acum? Așa cum le-am spus și antrenorilor, îmi doresc să mă mențin și de ce nu, poate chiar să mai slăbesc încă 2-3 kg. Am să continui stilul alimentar început lunile acestea, cu care m-am obișnuit deja, și din fericire și Marius, și sper să îl adoptăm pe termen lung.

Ce am învățat? Pot găti mâncăruri delicioase fără să prăjesc atât de mult; există și alte salate în afara de clasica salată de roșii cu castraveți sau salata de varză; se pot face combinații demențiale din semințe și fructe (budinca de chia este în topul meu personal – atât de simplu de făcut: lapte de cocos, semințe de chia, fructe de pădure și scorțișoară).

Cu ce rămân după cele 3 luni de Limitless? Rămân cu ceva kilograme mai puțin, cu aspectul fizic mult îmbunătățit, dar și cu o experiență foarte plăcută. Pentru asta trebuie să le mulțumesc celor 2 antenori Limitless Bacău Dani și Iulian! O parte din rezultatul meu se datorează și vouă băieți!

bty

Următoarea editie începe în ianuarie, sunt mai multe orașe acum, inclusiv Iași, pe lângă varianta online a programului, pentru cei super ocupați. Mai multe informatii pe www.iamlimitless.ro.

Înscrieri: sales@iamlimitess.ro sau pentru Bacău – bacau@iamlimitless.ro,  0743044471Know Limits Studio.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

3 Comentarii

  1. Pe mine ma intristeaza la generatia noastra, ca am pierdut orice conditie fizica, incat un antrenament de bun simt ne pune in bot.

    Imi amintesc ce omor era pe cand inca mergeam la karate, ce efort faceam. Si nu era nimic spectaculos, doar 2 ore in care faceai de la sprinturi la flotari, trecand prin tot felul de tehnici specifice, sarituri, lovituri etc. Dupa 3-4 antrenamente, odata trecut primul soc si febra musculara corespunzatoare, nu mai era atat de greu.

    Mai venea cate un spectator la sala, sa vada cu ce se mananca treaba asta, si vedeam pe mutrele lor cum se albesc la cata treaba aveam noi acolo. Atunci ne dadeam si noi seama ca probabil facem ceva, de se sperie astia atat de mult 😀

    Am facut apoi si aerobic si tae bo si inot (pana in luna a cincea de sarcina) si mereu am mers pe principiul ca merg la ‘sala’ sa fac treaba, nu sa ma uit pe pereti.

    Si ma bucur sa vad ca si tu ai aceeasi atitudine si vezi deja niste schimbari minunate.

    Recomand sa te tii de sport cat poti de mult, eu am facut cam 10 ani (7 ani karate, 3 altele) si au fost cei mai buni ani ai mei. Conditie fizica excelenta, ‘patratele’ de aratat la plaja, energie si voie buna.

    Tineti-va de treaba, ca faceti bine ce faceti amandoi 🙂

    (2)
    1. Mersi Ramona. Da, provocarea nu e să dai jos niște kilograme, cu efort mult, un antrenor bun și alimentație corectă scapi de ele în câteva luni, după aia începe distracția, când realizezi că trebuie să menții un stil de viață sănătos dacă vrei să te simți ok în pielea ta. Eu de vreo 4 luni de zile mă lăsasem de sală, ultimele 2 luni nu am apucat să fac mișcare aproape deloc și deja mă simțeam nasol. Dar m-am apucat iar de treabă. 😀

      L.E: Mihaela face sport constant, eu eram ăla mai leneș. 🙂

      (1)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *