Au descoperit și marketerii că tinerii și adolescenții nu prea au bani

Testez Galaxy Note 8, cel mai nou telefon lansat de Samsung. Vezi recenzia completă..

După ce a apărut studiul despre influencerii din România – InfluenceMe, am văzut și la noi ceva discuții despre influența reală pe care vedetele online o au asupra fanilor, cu accent pe chestia asta, e tot mai greu să le vinzi tinerilor ceva, ei urmăresc vedetele astea de pe net de obicei pentru amuzament, nu ca să cumpere produse.

Prima explicație pare a fi neseriozitatea tinerilor și adolescenților, care nu mai sunt dornici de muncă, amână cât mai mult mutarea de acasă, găsirea unui job, a scopului în viață, sunt mult mai indeciși, nu știu ce vor. Dar eu cred că e doar o fază, mulți tineri au fost loviți de criza din 2008 și au căutat soluții ca să le fie bine, de unde și întârzierea maturizării.

A doua explicație e legată de schimbările din societate, acum 25 de ani era ciudat să vezi pe cineva la 25-30 de ani că încă stă cu părinții sau că nu are un job, nu e căsătorit, acum lumea nu prea se mai miră de astea, e noua normalitate.

Explicația cea mai plauzibilă, zic eu, pentru problemele legate de Ce le vindem tinerilor este că tinerii nu prea au bani. Scriam și prin 2013 că marketerii ignoră persoanele peste 50 de ani, care au adevărata putere de cumpărare, au banii, și preferă să facă reclame destinate tinerilor, doar ca să fie la modă.

Ghici ce, se trezesc și marketerii, stai că noi am promovat publicului greșit, că ăștia nici nu cumpără și nici nu au cu ce, chiar dacă am vrea.

2 Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *