Cea mai eficientă metodă pentru a atrage clienți la început

Testez Galaxy Note 8, cel mai nou telefon lansat de Samsung. Vezi recenzia completă..

Se discută intens despre metodele de promovare pentru o afacere nouă. O să găsiți o mulțime de articole despre cum trebuie să creați conținut, să fiți activi în social media, să faceți campanii plătite prin Adwords sau Facebook Ads și așa mai departe. Prea puține articole vorbesc despre cea mai bună metodă pentru atragerea de clienți, și anume recomandările provenite de la alți clienți, prieteni, colaboratori. De asta e networkingul așa de important.

Când am început la Advertica am făcut și noi campanii targetate, am creat conținut, am sunat clienți potențiali, ne-am întâlnit cu mulți clienți care nu știau ce vor. Au funcționat și strategiile astea parțial, dar cel mai bine a funcționat networkingul. Primii clienți serioși au venit pentru că ne-au recomandat alți oameni care știau că suntem ok, sau știau ce am făcut înainte, eu pe marketing, Cristi pe programare. Clienții mulțumiți ne-au recomandat altora, și așa mai departe. Recomandările și networkingul aduc cele mai multe conversii, poate și pentru că acei clienți care ajung la noi sunt deja filtrați, sunt oameni care știu ce vor.

Atenție, nu am zis că promovarea online și crearea de conținut nu funcționează, ci doar că cel mai important lucru când vinzi servicii e să îți faci treaba bine, clienții mulțumiți îți vor aduce alți clienți.

Cât despre prezența în online a unei afaceri, de multe ori ea influențează decizia finală de cumpărare ajută la construirea reputației. Ai de ales între două firme cu prețuri similare. Una e activă și pe Facebook, răspunde rapid la întrebări, pune articole pe blog despre felul în care lucrează ei, chiar e orientată spre client. Cealaltă are un site din 1900 toamna și răspunde greu la telefon.

Tu cu cine ai alege să lucrezi?

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *