Optimizarea unei pagini pentru motoarele de căutare – infografic

Știm cu toții că cel mai important este conținutul, dar ajută mult și optimizarea articolului pentru motoarele de căutare, dacă vrei ca ceea ce ai scris să fie găsit mai ușor de către cei care caută pe Google și să atragi trafic organic pe cuvintele cheie. Nu sunt lucruri secrete, însă e mai ușor de asimilat faptul că trebuie să incluzi cuvintele cheie în url, titlu, primele 100 de cuvinte cheie din articol și descrierea lui atunci când le vezi într-un infografic, pe lângă folosirea imaginilor în articole.

on_page_seo_infographic

Sursa

Imaginea e utilă atât pentru bloggeri dar și pentru alte tipuri de site-uri, recomandările pot fi aplicate pe orice platformă.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

5 Comentarii

  1. Este un infografic bun si o resursa utila pentru incepatori insa din proprie experienta spun ca DOAR optimizarea on-page, fie ea si foarte buna nu te duce prea sus in listari pe cuvinte cheie competitive (vb. doar de Google aici). Nici macar acel continut de calitate despre care se tot vorbeste nu te urca imediat. Pe termen lung exista o sansa, doar daca continutul te ajuta sa castigi linkuri.

    La ora actuala in .RO pe cuvintele cheie pe care le urmaresc din domenii precum stiri, filme, muzica, electronice, etc. primele pozitii apartin unor site-uri foarte mari ce nu investesc in continut de mare calitate ci mai degraba in volum. De exemplu, sunt multi oameni care scriu foarte bine despre filme (continut de calitate) dar nu au nicio sansa sa depaseasca Cinemagia (volum mare si continut slabut, din pct. meu de vedere).

    Nu sunt expert SEO dar lucrez in digital si urmaresc indeaproape cateva proiecte ale caror obiective sunt afisarile in primele 2-3 pagini. Nu stiu care-i treaba in alte domenii gen servicii, turism, am facut referinta doar la ceea ce cunosc. Parerea mea este ca in momentul de fata, ca sa fii bine in Google pe short keywords iti trebuie un site cu mult continut, in unele cazuri foarte mult (daca are si ceva calitate este si mai bine) si dupa aceea bagi PR Online si strategie de link-building.

    Va fi din ce in ce mai greu pentru cei care nu au bani sa investeasca in treburile astea (sa plateasca un om pentru articole, un fotograf, pe cineva pt. video, etc.) sa ajunga sus in Google.

    (0)
    1. Corect, dar un conținut de calitate optimizat cum trebuie are mult mai multe șanse să urce în căutări, decât un conținut slab calitativ, dar optimizat. Cel puțin în teorie.

      (0)
  2. Nu este o regula Marius, cel mai simplu te poti uita la site-urile de reduceri colective care pur si simplu copiaza o parte din continutul site-ului pe care il promoveaza si pe urma apar printre primele pe anumite cautari ex.

    schimb anvelope, cautare facute pe google.ro din Bucuresti, rezultatul numarul 2 este o oferta fundeal.ro din 30 aprilie, unde este rezultatul de calitate pe care il promite Google? macar daca oferta era actuala 🙂

    unde este continutul de calitate? copy paste de pe alte site-uri 🙂

    Fundeal pur si simplu are facuta o campanie de link building agresiva si nu pune accent pe continut de calitate sau sa gandeasca

    Daca vrei iti pot trimite o lista de astfel de cazuri, nu doar cazul site-urilor de reduceri colective

    (0)
  3. Am avut o exprimare deficitara la postul anterior dar sper ca s-a inteles ideea, oboseala isi spune cuvantul.

    Imi cer scuze, o saptamana excelenta iti doresc.

    (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: