Una din cele mai slabe reclame vazute in ultimul timp. Inteleg ca e vara si avem probleme cu imaginatia care ne lasa balta, neuronii tanjesc si ei dupa relaxare, dar sa folosesti o comparatie cu placintele pentru a promova preturile specialela parchet si mocheta e chiar jalnic!
Cred ca chiar si baietii de la Ca$$a Loco ar fi venit cu un concept mai bun pentru reclama. Am vazut spotul online, chiar nu imi vine sa cred ca cineva ar da bani buni ca sa difuzeze reclama asta la TV, poate chiar si in prime time. Doamne….
mda…cati bani vor da ca sa o difuzeze… dar oare cat a costat “clipu” ? 🙂
Daca e mai mult de 200 euro nu se merita. Efectele speciale sunt usor de facut. :d
Plus banii de placinte pentru cei de la Cassa Loco.
am ramas 😐 dupa ce-l vazui.
conceptul nu e rau, realizarea e jalnica.
oricum, numai pe baza de bani s-ar putea difuza asa ceva 🙂
:)) Vai de mine. Deci o placintarie. Trebuie notat 😀
Chiar daca nu-ti vine sa crezi, sunt televiziuni care deja au difuzat prostia asta.Chestia aia cu jaful .. nu suna deloc bine 🙂
Lasa jaful, aia e ca sa atraga atentia. Numai ca dupa aia se dezumfla placinta.
Eu credeam ca e ceva gen Capone, cum au facut cei de la Delaco cu cascavalul. Dar de fapt e doar un esec.
hai mah de parca cei cu Delaco au fost mai inteligenti cu reclamele lor…sa fim seriosi ca si ei au fost jalnici