fbpx

PR în timp real cu Lidl

Încă un motiv în plus să îmi placă Lidl. Un tip se plânge pe pagina lor de Facebook că prezervativele sunt amplasate prea la vedere, chiar lângă casă, și el e mai timid.

lidl1

Lidl îi trimite o cutie de prezervative acasă cu un mesaj personalizat. În plus lansează pe pagina lor de Facebook o aplicație specială prin care timizii pot comanda prezervative, cu livrarea acasă.

lidl2

Un mesaj destul de ciudat postat pe pagina unui brand a fost speculat și transformat într-o ocazie excelentă de promovare online. Ăsta e unul din avantajele social media, dacă e folosită cum trebuie.  Da, m-am gândit și eu că e o strategie de PR, dar tipul e pe bune, deci felicitări lor și agenției.

Acum Lidl, cum rezolvăm cu berea aia cu tequila? Eu sunt mai slăbuț așa, numai vreo 85 de kile ude, și când cumpăr câte 3-4 baxuri e destul de greu să le duc până acasă. 🙂

Recomandă

25 Comentarii

  1. Sunt doar curios, tu esti Roman sau neamtz ? Daca esti Roman macar ti-ai luat bani gramada pentru mizeria asta de articol ? Daca nu ai luat bani frumosi de ce faci reclamam strainilor in tara ta ? Chiar nu stii pe cine lauzi ?

  2. Felicitari echipei Lidl.
    Exact asa ar trebui sa actioneze o companie care doreste sa isi fidelizeze clientii prin intermediul social-media.

  3. In primul rand oricum te vede cel din spatele tau cand ti le scaneaza vanzatoarea, dar na, nu te mai vede si cand intinzi mana sa-l iei, poti sa zici ca a ajuns din greseala in cosul tau :)))
    In al doilea rand, sigur e pe bune? Nu de alta dar e anul lansarii vanzarilor online (sau a continuarii lansarii online) pentru cei din categoria lor si mi se pare tare potrivit momentul pentru a se transforma intr-o campanie care promoveaza serviciul de livrari acasa si comanda online. Daca e pe bune, bravo lor, au gasit o idee care imbina in mod fericit sexul si comedia si deci s-ar putea sa prinda.

  4. La livrarea acasa a prezervativelor totul e ok.
    Se poate testa calitatea de fata sau impreuna cu cel care le livreaza si daca ai dubii, mai ceri …

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *