Încă un motiv în plus să îmi placă Lidl. Un tip se plânge pe pagina lor de Facebook că prezervativele sunt amplasate prea la vedere, chiar lângă casă, și el e mai timid.
Lidl îi trimite o cutie de prezervative acasă cu un mesaj personalizat. În plus lansează pe pagina lor de Facebook o aplicație specială prin care timizii pot comanda prezervative, cu livrarea acasă.
Un mesaj destul de ciudat postat pe pagina unui brand a fost speculat și transformat într-o ocazie excelentă de promovare online. Ăsta e unul din avantajele social media, dacă e folosită cum trebuie. Da, m-am gândit și eu că e o strategie de PR, dar tipul e pe bune, deci felicitări lor și agenției.
Acum Lidl, cum rezolvăm cu berea aia cu tequila? Eu sunt mai slăbuț așa, numai vreo 85 de kile ude, și când cumpăr câte 3-4 baxuri e destul de greu să le duc până acasă. 🙂
RT @mariussescu: PR în timp real cu Lidl http://t.co/jmrniRroIZ
Jos palaria, PR cu cap! (no pun intended)
Sunt doar curios, tu esti Roman sau neamtz ? Daca esti Roman macar ti-ai luat bani gramada pentru mizeria asta de articol ? Daca nu ai luat bani frumosi de ce faci reclamam strainilor in tara ta ? Chiar nu stii pe cine lauzi ?
Alex, stai jos, nu ai înțeles nimic.
Auzi, tu iti cumperi prezervative romanesti? daca lua bani urati avea voie sa faca reclama? sau tot in mat de oaie trebuia sa-si bage treaba?
Dacă luam bani era și mai bine, dar doar mi-a plăcut cum au abordat problema.
Felicitari echipei Lidl.
Exact asa ar trebui sa actioneze o companie care doreste sa isi fidelizeze clientii prin intermediul social-media.
F bună iniţiativă de #PR, dar fără să fiu cârcotaşă, cred că n-ar fi stricat un #copy mai creativ http://t.co/VLSh7TUIKo via @mariussescu
“Nu trebuie sa stie toti ca eu o sa fac sex.”
Acum, nu e chiar invers? Adica toata lumea stie ca el face sex. Chiar si singur…
Mai exact toata lumea stie ca el are multe prezervative…
Corect, trebuia să scrie Nu trebuia. 🙂
Oare cu asta ce-o sa faca oamenii de la Lidl? https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1544440_522918991157318_946679180_n.jpg
Îl găsesc după IP, vorbesc cu Mark. 🙂
Foarte tare! Bravo Lidl http://t.co/jKOFnn68p4
Hola, senor postas se transforma in: Hola, soy senor postas si v-am adus baxul de prezervative!
Smart move, Lidl. http://t.co/SbpqDNFTpQ
In primul rand oricum te vede cel din spatele tau cand ti le scaneaza vanzatoarea, dar na, nu te mai vede si cand intinzi mana sa-l iei, poti sa zici ca a ajuns din greseala in cosul tau :)))
In al doilea rand, sigur e pe bune? Nu de alta dar e anul lansarii vanzarilor online (sau a continuarii lansarii online) pentru cei din categoria lor si mi se pare tare potrivit momentul pentru a se transforma intr-o campanie care promoveaza serviciul de livrari acasa si comanda online. Daca e pe bune, bravo lor, au gasit o idee care imbina in mod fericit sexul si comedia si deci s-ar putea sa prinda.
PR în timp real cu Lidl – http://t.co/LempMR0U77 via @mariussescu
RT @LucianMustata: PR în timp real cu Lidl – http://t.co/LempMR0U77 via @mariussescu
RT @LucianMustata: PR în timp real cu Lidl – http://t.co/LempMR0U77 via @mariussescu
[…] PR în timp real cu Lidl […]
Haide ca asta e tare! PR in timp real 🙂
http://t.co/tGEWXta2px http://t.co/aWAmWPPUTD
Foarte amuzant 😀 Să facă şi ceva pentru departamentul tampoane 😀 Chiar trebuie să ştie lumea ce şi cum ? 😀 😀 😛
La livrarea acasa a prezervativelor totul e ok.
Se poate testa calitatea de fata sau impreuna cu cel care le livreaza si daca ai dubii, mai ceri …
[…] nou este nebunia cu real time marketing. Lidl este vedetă după faza cu prezervativele și cu Săptămâna Bunesciană. De ce s-a deranjat marele magazin să mulțumească câte un […]
[…] zic unele agenții. Nu zic acum că real time marketingul e soluția tuturor problemelor, dar dacă e făcut cu cap chiar schimbă părerea clienților despre un brand și poate ajuta la creșterea […]