Vreți mai multe afișări pe pagina de Facebook? Produceți conținut video

Că tot se discută despre scăderea reach-ului pe paginile de Facebook, vă arăt ce înseamnă să produci conținut direct pe Facebook, comparativ cu postarea de linkuri externe.

facebook-reach-video

În stânga e linkul către un articol de pe blog, cu thumbnailul preluat automat de Facebook, postat direct din WordPress, cu titlu și descriere. 88 de afișări.

În dreapta e un clip video urcat direct pe Facebook, cu o descriere similară cu cea din stânga, luată tot din articol. 1515 afișări, plus că au fost și mai multe like-uri, share-uri.

De 17 ori mai multe afișări pe Facebook pentru clipul video urcat direct față de linkul postat automat, iar diferența de timp dintre mesaje e mică. Concluzia e simplă, Facebook favorizează conținutul urcat direct pe pagini și postat manual. Chiar dacă reach-ul organic a scăzut, conținutul creat direct pe platformă ajunge la mai mulți fani decât postarea de linkuri către alte site-uri. Chestia asta e valabilă și pe profilurile personale, nu doar pe pagini.

E și normal, scopul Facebook e să păstreze utilizatorii pe site-ul propriu, nu să îi trimită pe alte site-uri, deci creatorii de conținut sunt avantajați. Totuși, câți au chef să facă videoblogging pe Facebook?

4 Comentarii

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: