fbpx

Recenzie: Noile reguli de marketing şi PR

Aveam in plan sa citesc cartea asta cat de curand pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea. Coincidenta face ca Ciprian Stavar mi-a trimis un exemplar imediat dupa ce a aparut la noi prin Editura Publica, deci pot sa imi satisfac curiozitatea mai repede decat preconizasem.

Editia a doua a cartii Noile reguli de marketing şi PR explica cum să ajungi direct la clienţi prin reţelele de socializare, bloguri, comunicate de presă, site-uri video şi marketing viral.

Poate ca acest subtitlu e banal pentru cei care se invart in mediul online, dar pentru un marketer care crede ca internetul este o jungla sau un antreprenor la inceput de drum cartea aceasta ar trebui sa fie neaparat pe lista “DE CITIT”!

De ce merita sa citesti Noile reguli de marketing şi PR:

  • Vei afla cum internetul a schimbat marketingul si PR-ul, cum a schimbat procesul de comunicare cu clientii;
  • Vei afla cum poti ajunge la clientii tai direct, prin intermediul internetului;
  • Vei afla cum poti atrage mai multi clientii noi cu acelasi buget sau chiar mai cu mai putini bani;
  • Vei intelege social media si cum o poti folosi in avantajul companiei tale;
  • Vei intelege de ce blogurile sunt importante in comunicarea online si cum poti folosi blogul ca unealta de marketing;
  • Vei afla de ce merita sa pui videoclipuri despre compania ta pe net;
  • Vei afla cum s-au schimbat comunicatele de presa si cum trebuie realizat un comunicat de impact;
  • Vei intelege de ce e important sa creezi continut interesant, care sa atraga clientii catre produsele companiei;
  • Vei intelege cum functioneaza viralele;
  • Vei intelege cum sa comunici online mai bine, cum sa interactionezi cu clientii mai usor.
  • Multe, multe alte informatii utile.

Daca va pasioneaza internetul, marketingul si comunicarea Noile reguli de marketing şi PR e o carte care merita si trebuie citita, atat de cei care cunosc deja domeniul cat si de cei care vor sa se familiarizeze cu schimbarile aparute in ultima decada.

Recomandă

12 Comentarii

  1. […] Inteleg ca nu aveti un site pus la punct, ca nu aveti prezenta online, ca nu stiti sa comunicati cu publicul online, ca pe Google sunteti inexistenti, dar asta nu depinde de mine. Eu doar mi-am spus parerea, insotita chiar de fotografii reale. Daca situatia s-a schimbat intre timp trebuia sa imi trimiteti un email cu fotografii, nu cu amenintari. Culmea este ca aveti dreptul la replica pe blog, puteati sa lasati comentarii care sa arate ca ce am scris eu nu este corect, dar ati preferat sa trimiteti un email plin de amenintari. Nu asa se procedeaza. Va sugerez cateva carti despre comunicarea online, de exemplu Noile reguli de marketing si PR. […]

    • Cred că tu ești deja la avansați, dacă ai cunoștințe în domeniu e normal să nu te impresioneze. Cartea e un fel de How to do marketing&social media marketing for dummies zic eu.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *