Lidl face mișto de reclamele la bere

Majoritatea reclamelor românești la bere sunt pline de clișee, mai ales cel cu prietenii tineri și hipsteri, aranjați frumos, cum stau ei și se bucură la masă când beau berea X sau Y. Tocmai de asta îmi place că Lidl a scos niște reclame pentru brandul de bere vândut de ei, Argus, în care face mișto de clișeele astea. Poate încep și publicitarii să facă altfel de reclame la bere, mai aproape de realitate.

Cum e berea Argus? E fix o bere la 1,29 lei, nici extraordinar de bună, dar nici meh. Am băut și brună, și blondă, și fără alcool, atunci când nu aveam bani de Paulaner evident. Cea la sticlă e mai bună ca cea la doză, evident. Partea tristă e că berea asta e mai bună ca unele beri de 3 ori mai scumpe de pe la noi, probabil unele branduri bagă prea mulți bani în marketing și nu le mai rămân și pentru făcutul berii.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: