Știi ce efect are marketingul tău? O reclamă amuzantă de la Adobe

Reclama încă e amuzantă deși e lansată de câteva luni, iar mesajul transmis are baze reale.

Sunt o mulțime de firme care fac marketing după ureche, care nu măsoară eficiența acțiunilor lor, care se promovează orbește, care aruncă bani pe mijloace de promovare demodate, doar pentru că așa au făcut mereu. Uneori e vina oamenilor de marketing din companie pentru că nu vor să evolueze, să riște un pic, alteori e vina managerilor înguști la minte care nu vor să accepte și alte metode de promovare.

Oricum, o companie care nu își adaptează marketingul noilor realități nu va rezista prea mult pe piață. Am văzut destule firme de genul ăsta, prinse în trecut, cum au dispărut în perioada 2008-2010.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

2 Comentarii

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: