Cum a scos Pepsi cea mai proastă reclamă din istoria lor? E simplu, cineva nu a avut c**e

Testez Galaxy Note 8, cel mai nou telefon lansat de Samsung. Vezi recenzia completă..

Toată lumea face acum mișto de Pepsi și de reclama lor plină de clișee, și presimt că cei care s-au ocupat de spot își vor lua multe șuturi, dar cred că mare parte din vină e a managerilor de brand sau directorilor Pepsi care au aprobat monstruozitatea. Am așa un feeling că intenția inițială a fost nobilă, hai să facem o legătură între Pepsi și realitatea din stradă, doar că s-au băgat prea mulți factori de decizie în seamă și a ieșit ce vedeți mai jos.

Oficial Pepsi a retras deja spotul, dar îl găsiți peste tot, ba chiar sunt și analize detaliate ale greșelilor de concepție, abordare, încadrare, scenariu.

Faza e asta; oricât de bătuți în cap sunt cei care au aprobat spotul final, sigur există cineva în compania lor care atunci când s-a uitat la reclamă, înainte de a fi lansată, s-a gândit: Băi, nu putem să ieșim cu mizeria asta pe piață, o să fim de râsul curcilor, și-o vor bate toți de noi.

Din păcate, în ziua vizionării acel cineva nu a avut c**e să deschidă gura, să spună șefilor care e realitatea. Ori asta, ori era plecat în concediu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *