Kaufland ne arată diferența dintre o reclamă TV proastă și una excelentă

Un om mai deștept ca mine mi-a explicat odată că o reclamă TV bine realizată e ușor de recunoscut, dacă te uiți la ea fără sonor sau dacă asculți doar sonorul, fără a vedea partea video, înțelegi mesajul, rămâi cu ceva. Ei bine, o reclamă TV proastă e exact opusul, nu înțelegi nimic din ea nici măcar când o vezi și o auzi, dacă încerci doar să asculți reclama sau să vezi doar imaginile e și mai rău. Cam așa e ultima reclamă pentru Kaufland, aceea cu Noul tu.

Înțeleg că a plăcut reclama șefilor, dar chiar nu s-a trezit nimeni să zică: Băi, reclama asta suge intens, hai să nu o dăm pe TV că o să râdă toți de noi și plătim degeaba 20.000 euro pe fiecare difuzare? Când au făcut chestii faine în .ro i-am lăudat, dar toată campania asta e stupidă, și sigur nu prinde la hipsteri, cum speră ei.

Și mai e și tendința asta a publicitarilor de a băga fresh prin orice formulare, să pară că sunt la curent cu neologismele și să fie pe placul tinerilor. Breaking news, cred că jumătate din clienții de la Kaufland au peste 50 de ani sau sunt pensionari, oare ei ce înțeleg când văd spotul de mai sus?

Prin alte țări Kaufland are reclame faine, la sentiment, de exemplu în 2015 de Crăciun în Germania rula fin reclama asta, a prins la toate segmentele de vârstă. Noi în schimb facem reclame cu paznici și street dance, probabil erau la reducere.



3 Comentarii

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: