fbpx

SEO si retele sociale

Facebook, Twitter, Bing si Google. In mod normal cele patru nu au ce cauta in aceeasi fraza, dar ultimele evenimente schimba asta.

Bing va include rezultatele de pe Twitter in cautari

Bing va include in rezultatele cautarilor mesajele afisate la status pe Facebook

Google va include rezultatele de pe Twitter in cautari

Ce schimba asta pentru marketerii care sunt implicati in promovarea online si retelele sociale? Destul de multe.

  1. Traficul in retelele sociale provenit din motoarele de cautare va creste si mai mult decat acum. Twitter si Facebook vor putea fi folosite pentru SEO, iar algoritmii motoarelor de cautare vor include si partea de social media. Krumel probabil va avea mai mult de lucru la analiza si optimizarea unui website.
  2. Cautarile vor fi personalizate in functie de activitatea unei persoane si a prietenilor ei in retelele sociale. Cu alte cuvinte, cand vei cauta pe Google niste informatii rezultatele vor depinde si de activitatea ta pe Twitter sau Faceboook.
Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *