fbpx

Ce să faci și să nu faci când promovezi un brand în rețelele sociale

Puteam să zic în titlu că e vorba de un ghid de social media pentru afaceri, dar sună prea pretențios. De fapt e un infografic cu recomandări utile când începi să îți promovezi afacerea online. Lumea are impresia că e simplu, pur și simplu scri mesaje, mai pui niște poze, dar de fapt nu e chiar așa, așteptările oamenilor sunt diferite când vine vorba de comunicarea cu un brand.

  • Pe Facebook nu e ok să postăm doar mesaje în care ne lăudăm cu brandul nostru, cât de mare și tare e el, avem nevoie și de mesaje utile pentru cititori. Nici să punem poze cu 30 de hashtag-uri, că nu suntem pe Instagram.
  • Da, e ok să răspundem la comentarii, chiar dacă nu ne laudă.
  • Nu vorbim la persoana 1 singular, ci plural, că nu ne tragem de șireturi cu toți fanii și urmăritori. Play it safe.
  • Nu cerșim like-uri prin mesaje postate pe paginile altor branduri de pe Facebook.
  • Pe Twitter nu folosim toate cele 140 de caractere pentru un mesaj, poate mai vrea lumea să ne dea RT și nu va avea acum.
  • Pe Instagram nu punem mai mult de 10 hashtag-uri, chiar dacă sunt relevante pentru poză și brand. Oamenii preferă și puțin text, o propoziție, altfel mesajele par a fi scrise de un robot.

Mai multe recomandări în infografic.

SocialMediaEtiquette
Sursa

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *