fbpx

Tinerii între 16 și 24 de ani folosesc mai puțin motoarele de căutare

În continuare motoarele de căutare sunt folosite intens de către utilizatorii de internet pentru a afla informații despre produse și branduri, la nivel global  54% le folosesc.

Totuși, în Europa pe segmentul 16-24 de ani procentul scade sub 50%, noua generație preferând alte platforme pentru a se documenta, printre care și site-urile de întrebări și răspunsuri, rețelele sociale, blogurile. Asta explică ascensiunea Quora la nivel mondial sau în cazul României, cele peste 2 milioane de vizitatori lunari de pe TPU.

16-24s-least-likely-to-use-search-engines

Mai multe detalii

Concluzia e simplă, dacă aveți un brand care se adresează celor peste 35 de ani stați liniștiți, lumea caută în continuare informații despre voi pe Google. În schimb dacă vreți să ajungeți la tineri trebuie să fiți prezenți și pe alte platforme.

Recomandă

2 Comentarii

  1. Mie mi se pare graficul zice altceva: Tinerii intre 16 si 24 de ani folosesc motarele de cautare mai putin decat alte segmente de varsta si nu “tot mai putin”. Nu vad sa fie specificat nici un trend in studiu. Am trecut eu ceva cu vederea sau am inteles bine?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *