fbpx

Twitter pe cartea de vizita? Desigur.

Twitter e blamat de unii si apreciat de altii. Atunci cand spun ca Twitter ar trebui sa fie inclus pe cartea de vizita ma refer la cei care folosesc frecvent reteaua sociala, nu la cei care abia acum il descopera.

Sa incepem cu faptele. Twitter e folosit in Romania de aproximativ 18.000 de oameni. Twittermap monitorizeaza 11847 utilizatori romani, Ze Tweety a indexat peste 17.000. In nici un caz nu sunt doar 2000 de utilizatori pe Twitter, cum inca cred unii.

Majoritatea romanilor de pe Twitter activeaza in domenii ca marketing, PR, mass-media, IT, web-design, programare, blogging sau alte domenii in legatura cu onlineul. Mai adaugam aici brandurile care si-au facut cont si tinerii care folosesc reteaua pentru a pastra legatura intre ei. Eu am cont pe Twitter de un an si jumatate, iar de 6 luni am inclus Twitter pe cartea de vizita.

Am stabilit cati oameni sunt pe Twitter in Romania, trecem la includerea contului pe cartea de vizita. Cei care folosesc Twitter stiu deja la ce e utila reteaua: networking, promovarea personala sau a unui brand, comunicarea intr-o maniera simpla si rapida.

De ce ar trebui sa apara Twitter pe cartea de vizita? Sa spunem ca mergi la o conferinta legata de marketing, internet, blogging, PR, antreprenoriat. Scopul tau e sa cunosti cat mai multe persoane noi din domeniul tau de interes, sa stabilesti cat mai multe contacte utile pe viitor. Te invarti pe acolo, discuti cu multi oameni si la final te asiguri ca fiecare primeste o carte de vizita. Succese, nu?

Ce se intampla dupa cu cartea ta de vizita? Multi nu vor retine numele tau sau fata ta si doar cativa vor fi cu adevarat interesati sa pastreze legatura cu tine. Pe cartea de vizita ai trecut numele tau, functia ta, eamilul si numarul de telefon, poate chiar si websiteul. E ok, doar ca pentru ca o persoana sa te sune sau sa iti trimita un email trebuie sa fie cu adevarat interesat de ce ai tu de oferit. De regula nu e asa.

Twitterul te ajuta aici. Un cont de Twitter updatat frecvent permite celor pe care i-ai cunoscut sa afle mai multe despre tine, sa pastreze legatura mai usor, fara a depune efortul de a te suna sau a trimite un email.

Nu te voi suna, nu iti voi trimite un email, dar sunt destule sanse sa te urmaresc pe Twitter. Desigur, asta presupune existenta contului de Twitter pe cartea ta de vizita, iar tu sa il folosesti. Mi se pare logic sa faci miscarea asta, mai ales daca lucrezi in marketing sau PR si incerci sa vinzi imaginea ta. In caz contrar probabil ai aruncat inca o carte de vizita la cosul de gunoi.

Astept contraargumentele voastre!

Recomandă

4 Comentarii

  1. nu e vb de nici un contraargument. Doar ca e pacat sa se piarda importanta unei discutii fata in fata. Incet incet totul se inlocuieste cu intalniri virtuale samd. Si telefonul (mobil) a fost la vremea lui un compromis ce azi a ajuns indispensabil. Din punctul meu de vedere o afacere (valabila /echitabila) se poate incheia doar in urma unei intalniri dintre cele 2 sau mai multe persoane implicate. Ajuta twitterul si onlineul in general – pacat ca e nevoie de ele pentru a se realiza ceva.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *