Uite clienții nu sunt clienții

De ce ai plăti un articol într-un ziar, în care să te lauzi că sute de oameni au venit la lansarea magazinului tău de pantofi, dar fotografia asociată articolului arată un magazin gol complet?

All-Shoes

Sursa foto

Cred că asta e cea mai slabă metodă de promovare, îți face mai mult rău brandului decât bine. Da, avem sute de clienți, produsele noastre sunt foarte apreciate. Poftim și o fotografie care arată exact contrariul, un magazin pustiu.

Am mai scris despre asta, fotografiile care arată o locație fără oameni creează impresia că acea locație este evitată de clienți.  De aia multe branduri chiar angajează figuranți care să aglomereze locația la lansarea unor produse sau servicii noi, în primul rând pentru că dă bine în poze să arăți mulțimi de oameni care se bat pentru produsele tale și în al doilea rând pentru că oamenii atrag alți oameni, pe principiul turmei. E simplu.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

1 Comentariu

  1. Aici e vorba de tăntița de la departamentul de promovare. Care este și-și ia bani. Și ce dacă magazinul este gol…?!

    (0)

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: