Una cu vânzările online

În goana asta după optimizarea magazinelor online și încercarea a tot felul de platforme, servicii și unelte care să ne aducă mai mulți vizitatori și clienți pierdem adesea din vedere esențialul, adică serviciile oferite acelor clienți, experiența de cumpărare pe care ei o au. E bună și optimizarea asta, dar dacă resursa umană e la pământ tot degeaba.

Scriu asta deoarece știu niște proprietari de magazine online care aleargă mereu după ultimele tool-uri, fac remarketing, retargeting, pun zeci de pop-up-uri cu oferte pe site, inserează și modulele alea cu Mai sunt 3 produse pe stoc, comandă acum, îți cer să le dai și like la pagina de Facebook, să te abonezi la newsletter, să… în fine, ați prins ideea. Sunt super activi pe partea de promovare.

Cu toate astea, durează 2 zile până magazinul îți procesează o comandă și te anunță că ți-a trimis-o, și de multe ori sună oamenii la numărul afișat pe site pentru a cere informații suplimentare și nu răspunde nimeni.

Și aici e problema, degeaba optimizezi tu tot ce ține de internet dacă nu ai și oameni buni la suport, la vânzări. Clientul online a ajuns acum atât de pretențios încât după ce a plasat o comandă se așteaptă să primească imediat mesaj cu data livrării, și evident, mâine dimineață să găsească coletul la ușă.

Exagerez, dar nu ar strica puțină atenție și pe partea de instruire a oamenilor, altfel putem să aruncăm toată optimizarea aia pe fereastră.

Recomand eMAG pentru cumpărături online.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *