De ce Youtube merită inclus în strategia de marketing

Lăsând la o parte discuțiile despre vlogging și vloggeri, Youtube e o platformă foarte utilă pentru a promova produse și servicii, chiar și prin publicitate plătită. Se mai uită clienții mirați la mine când le zic asta, dar realitatea este că e al doilea motor de căutare folosit la noi, după Google, iar la nivel mondial media timpului petrecut în rețea zilnic e de 40 de minute. Pe Facebook media e de 35 de minute, ca idee. Alte informații picante mai jos.

Da, în continuare Facebook e rețeaua default pe care majoritatea utilizatorilor și brandurilor o folosesc, dar dacă poți crea clipuri video decente pentru ce vinzi tu merită să faci campanii și pe Youtube. Sunt 1.5 miliarde de utilizatori activi în rețea, Facebook are 2 miliarde. La noi nu e la fel de populară Youtube ca la americani, cu 850.000 de conturi, dar mai ales pentru tineri e rețeaua preferată pentru conținut video, deși Facebook a recuperat din decalaj.

Mai multe statistici despre Youtube la nivel mondial în infograficul de mai jos, luat de aici. Ca amuzament, media timpului petrecut acum pe Twitter e de 1 minut, nu degeaba e moartă platforma.

3 Comentarii

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: