fbpx

Ziua când a devenit evident că promovarea prin social media nu e gratuită

Twitter a anunțat paginile de brand la începutul lunii decembrie, demarând atunci un parteneriat de test cu 21 de companii care au primit pagini de brand.

Ieri AdAge a anunțat că paginile de brand de pe Twitter vor fi disponibile tuturor brandurilor începând cu 1 februarie, cu o condiție: ele vor fi disponibile doar companiilor care cheltuie cel puțin 25.000 de dolari pe reclamă prin sistemul Twitter (tweeturi promovate, conturi promovate, Twitter ads).

Afirmația nu a fost confirmată oficial de reprezentanții Twitter, cei de la AdAge au publicat articolul în urma obținerii unui email, dar dacă se adeverește acest lucru atunci va fi tot mai evident că promovarea prin social media nu e gratuită. Deja companiile mari care sunt active online știu acest lucru, ai nevoie de un buget pentru a promova o pagină de Facebook, dar pentru companiile mici încă mai există iluzia că te poți promova online fără cheltuieli, lucru care nu e adevărat.

Poți să îți faci o pagină de Facebook gratuit, dar dacă vrei să atragi fani trebuie să investești în reclamă, concursuri etc. Finalitatea ar trebui să fie creșterea vânzărilor, convertirea fanilor în clienți, dar asta e deja altă discuție.

Dacă se adeverește articolul din AdAge mă îndoiesc că paginile de brand pe Twitter vor avea succesul scontat, cu atât mai mult în .ro, unde numărul de utilizatori Twitter se învârte în jurul la 50-60 de mii. Nu știu foarte multe companii românești care să bage 25.000 de dolari în promovare online, și chiar dacă ar investi banii ăștia, sigur nu o vor face pe Twitter. Rețeaua care e pe buzele tuturor acum e Facebook.

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *