Ziua femeii și ipocrizia din companii

Dacă e ceva ce mă deranjează în perioada asta este ipocrizia companiilor care sărbătoresc Ziua Femeii prin diverse campanii de ochii publicului sau pentru publicitate și vânzări, când de fapt ele discriminează femeile sau mai rău. Și nu, nu se întâmplă doar la noi chestia asta, și în State e la fel. Un fel de Noi iubim femeile, dar doar ca să dăm bine în poză.

Chiar azi citeam cum Facebook va sărbători 8 martie cu niște streaming-uri live și mesaje personalizate care vor apare utilizatorilor rețelei. Frumos, drăguț, nu-i așa? Fetelor, Facebook vă apreciază, vedeți mâine ce și cum.

O fi așa, nu zic nu, doar că la Facebook anul trecut cam 70% dintre angajați erau bărbați, și doar 3% negri. Ei au zis asta, nu eu. Plus niște acuzații de hărțuire tot de anul trecut, cum îi stă bine unei companii plină de angajați bărbați, mai ales albi.

Ce vroiam să zic de fapt. Sunt mișto campaniile astea de Ziua Femeii, în care toate brandurile zic că apreciază femeile, rolul lor în societate și așa mai departe, dar înainte de a deschide gura ar fi mișto dacă oamenii s-ar uita și în ograda proprie. Altfel e doar praf în ochi, nu?

Știu că abia aștepti să îmi spui că nu am dreptate: