fbpx

Se mai fac bani din blogging în 2022?

Nu am mai avut timp să scriu chestii despre blog, dar mai primesc din când în când întrebarea asta de la cunoscuți, dacă se mai fac bani din bloggging? Într-o lume în care toate brandurile visează la campaniile cu influenceri, campaniile pe bloguri au devenit mai rare, dar mai eficiente, zic eu, dacă sunt gândite cum trebuie. De aia brandurile care nu vor doar afișări pe Stories și notorietate fac în continuare campanii pe bloguri, că își doresc și altfel de rezultate – trafic, lead-uri, SEO, conectarea cu un public mai matur și așa mai departe.

În continuare se fac bani din blogging, dar și aici blogurile se împart în 2 categorii. Cele care scriu la kilogram despre orice, și se vând ieftin, și cele care își aleg cu grijă parteneriatele și brandurile colaboratoare, și cresc pe termen lung. Oferte amuzante în schimb avem din plin, cea mai mișto din ultima perioadă a fost asta.

Dacă aveți un blog și vă interesează oerta primită mai jos să îmi dați un semn, vă dau eu datele de contact ale agenției. Între noi fie vorba, prețurile astea erau prin 2010, pentru blogurile cu 10 vizitatori pe zi.

Parteneriat Strategic

Iți scriu acest mesaj cu scopul de a-ți propune să devii partener strategic …….Agency, deoarece suntem în căutarea unor oameni pasionați de ceea ce fac și pentru care calitatea lucrurilor pe care le fac este importantă.

Ce înseamnă mai precis partener strategic? 

  • înseamnă să ne ajuți să construim încredere promovând brandurile din portofoliul nostru în rândul comunității tale; 

  • înseamnă o serie de beneficii materiale și traininguri de SEO la care poți participa gratuit în cadrul agenției noastre; 

Ce ne dorim de la tine?

  • Să-ți pui creativitatea la bătaie pentru a scrie și publica pe blogul tău articole de minim 500 de cuvinte despre un brand din portofoliul nostru. Simplu, nu-i așa? 🙂

Ce îți oferim? 

  • Fee-ul tău va fi de 75 lei net per material scris și publicat (care să conțină 1-3 link-uri externe). Clienții sunt magazine online sau site-uri de prezentare și/sau (depinde doar de tine)

  • 150 lei net per material scris și publicat (care să conțină 1-3 linkuri externe), însă clienții sunt din zona de gambling, videochat, sex-shop (site-uri considerate mai speciale); 

Plata se va face direct în contul tău bancar, între data de 5 și 10 ale lunii următoare, în funcție de câte articole s-au publicat în luna anterioară. Dacă lucrezi ca persoană fizică, vom reține impozitul la sursă, astfel încât să nu ai bătăi de cap în privința declarațiilor către stat. Dacă ai PFA sau SRL, ne vei emite factură pentru serviciile prestate. 

În plus …

  • Pentru că știm cât de important este să știi să scrii articole optimizate SEO, vei beneficia, ca partener strategic al nostru, de traininguri SEO lunare de 1 ora susținute de specialiștii din agenția ….. Aceștia te vor învăța noi abilități tehnice, analitice și creative care te pot ajuta să-ți crești traficul organic pe blog pentru a atrage cât mai mulți vizitatori. 

  • Îți vom oferi și un ghid care să te ajute să optimizezi din punct de vedere SEO articolele pe care le scrii. Pentru noi și pentru tine. Win, win. 🙂

Recomandă

9 Comentarii

  1. Ce naiba să faci cu 75 de lei?! Stai să scrii, (mă gândesc la ceva relevant) si vine ala să iti arunce 75 de lei…. eu cred ca e zona aia unde te duci, si nu mai poti sa iesi…
    Mai degraba merg pe afiliere, mult mai mult de muncă dar macar, tragi pentru ceva in felul tau. Nu imi plac oamenii astia…. iar asta cu gambling-ul no-way….
    Eu nu prea sunt asa bun pe scris, si sunt mult mai activ in zona de vlog, dar nu neg, ca pe partea de constructii, sunt si aici multe de discutat si scris, dar in spate necesită si ore documentare, care clar nu valorează 75 de lei….

  2. Nu cred că pornind de la acele bugete, cineva se așteaptă și la rezultate, iar asemenea agenții au existat de când lumea. Practic, nu sunt neapărat agenții, ci niște intermediari. Eu încasez de la client 5000 Lei și îi promit că îl voi lista pe 20 siteuri/bloguri whatever. La rândul meu (ca agenție), contactez niște bloggeri și le propun să scrie. După ce i-am găsit, îi trimit clientului link-urile, cum că el a apărut pe 20 de blog-uri și că rezultatele (indiferent ce i-a fost promis) vor apărea, dar în timp, nu peste noapte. Cel mai probabil clientul nu vede niciun rezult și încheie colaborarea. Agenția a încasat 5000 Lei, a dat la bloggeri 1500 Lei, a rămas cu 3500 Lei. Simplu.

    Problema e totuși și la client, care nu are minimul de interes să înțeleagă ce cumpără, ce așteptări să aibă, să stabilească niște goal-uri reale și măsurabile etc. Dacă tu ai impresia că un copywriter (sau hai să zicem om ce poate scrie un articol/advertorial), poate scrie ceva relevant fără un minim de research asupra brandului tău, audienței tale, produselor sau serviciilor tale etc, atunci problema e inclusiv la client.

    • Problema e și la agenția care nu educă clientul, ci doar îi ia bani. Clientului i se vinde ceva, dar primește ceva mult mai slab, că e mai importantă calitatea, nu numărul de linkuri la hectar.

      • Din păcate (Acest lucru se întâmplă și la case mai mari, adică la agenții renumite). Dacă nu are minimul de interes să își facă propriul research (Clientul), agenția nu are niciun interes să o facă pentru el, mai ales atunci când clientul nu știe ce vrea. Clientul vrea “vizibilitate”, iar el consideră că 20 de articole apărute pe internet înseamnă vizibilitate. Apoi, se va convinge singur că de fapt nu voia vizibilitate, ci voia poate engagement, adică cineva care să interacționeze cu articolele publicate pe interneți. Apoi, poate ceva Sales, pentru că într-un final, banii scoși din buzunar trebuie să se înmulțească, nu să fie aruncați pe niște “vizibilitate”.

        Agenția are vina ei (una destul de mare), dar și clientul are o vină și mai mare, pentru el își dă până la urmă acordul pentru ce este publicat. Dacă el crede că un articol inutil, publicat pe net, îi va asigura vizibilitate, deși nu este scris cu un obiectiv anume, nu ține de cont de prospecții lui sau de publicul țintă, blogul nu este relevant pentru nișa lui și etc, înseamnă că e strict vina lui, că ar trebui să se impună.

        Problema cea mai mare este asta: Clientul nu știe ce vrea și este dispus să încerce “și asta”, doar pentru a avea mai multă vizibilitate. Acceptă orice propunere, nu verifică, nu pune întrebări și la final este nemulțumit.

        PS: Trebuie să avem grijă de propriile interese. Și atunci când te duci la Bancă să iei un credit, nu te informează nimeni că s-ar putea să crească Robor-ul, s-ar putea să pierzi casa la X rate neplătite, s-ar putea să te îndatorezi prea mult, etc. Corect? Un alt exemplu: Necunoașterea legislației, te scutește de amendă? Poate e un exemplu extrem, dar Do Your Own Research ar trebui să primeze.

        Este o părere personală. nu reprezint sau țin partea vreunei agenții (Sunt Consultant, iar în peste 10 ani de lucru, îți pot spune că în procentaj foarte ridicat, clienții se lasă greu educați și nu știu ce vor sau la polul opus, vin cu propriile idei și îi întrebi de ce au mai apelat la un specialist dacă deja ei știu problema cu care se confrunta și soluția pentru rezolvare).

        • Noi mai refuzăm clienți, în loc să îi lăsăm să arunce banii aiurea. Evident, îi vor arunca în altă parte, dar nu vor zice că i-am țepuit noi, când se deșteaptă. Dar acum depinde de fiecare firmă ce fel de clienți vrea să atragă și cum își cresc business-ul.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.