Contul oficial de Twitter al Innei am înțeles că e actualizat de către echipa ei, dar mai postează și ea din când în când, de obicei mesaje simple ca acesta. Cred că tweetul de mai jos, postat acum 21 de minute, a fost scris chiar de Inna:
Cum spuneam și pe Twitter, this is wrong on so many levels, chiar dacă a fost scris în glumă, chiar dacă Inna zboară într-adevăr către orașul Pula, chiar dacă a fost scris pentru a obține retweeturi. Oricum, pe Twitter deja a apărut hashtag-ul #innainpula, care sigur va genera mult interes în twittosferă.
O tipa pe twitter “Anca”
“Jurnal de bord, calatoria #innainpula : check-in,check-out,check-in,check-out,check-in,cccheck-iiiiin…in…in | Pula likes Inna’s activity ”
Pentru a urmari toata calatoria lui Inna in Pula dati click =)
https://twitter.com/#!/search/%23innainpula?q=%23innainpula
Hai cu check-in-ul din Pula :))))
Marius, nu e gresit ce a zis ea, titlul tau are o doza mult prea mare de cancan. Asa se numeste orasul. Ca numele respectiv are o anume insemnatate intr-o alta limba nu este o problema, iar pana la a spune ca trebuie sa lase comunicarea in seama profesionistilor e cale lunga. Cum ai fi vrut sa anunte ca zboara spre acel oras? Sunt prea multi oameni care fac caterinca degeaba.
Vezi și restul mesajelor postate de ea, mie mi se par prostești. 2 la mână, nu cred că anunță Pe Twitter toate orașele unde va zbura. Dacă a postat intenționat mesajul i s-a îndeplinit dorința, a generat reacții, dar eu nu cred că sunt benefice pentru brandul Inna. Bine, eu nici nu sunt în target, deci e posibil să mă înșel. 🙂 Totuși, cred că era mai ok să nu comunice, decât să comunice asta.
Cati urmaritori are din Romania? Cateva mii. Pentru restul, Pula e un oras ca oricare altul. Dramatizam o situatie care nu exista.
Celelalte tweeturi se incadreaza in strategia de comunicare (sper sa fie asa:)) in care este prezentata ca o femeie prostuta, dar cu mult sex appeal. Din punctul asta de vedere e consecventa.
A naibii strategie, playing stupid.
E cretina oricum ai luat comunicarea facuta aici. Tot vad pe facebook, twitter… si romani cati are? Pai are, multi, si e limba materna.
A fost scris twetul pentru a creea buzz, dar sincer nu cred ca Inna va da in urmatorul an un interviu la un reporter roman, deja vad intrebari de genu:
1. Si e mare Pula?
2. Ti-a placut Pula?
3. Cat de des vizitei pula?
etc.
Cam cat ai de castigat ca imagine prin faptul ca te duci in organul masculin (in limba materna)?
PS: vad ca lucrezi in PR…
din cate stiu eu, caci am urmarit activitatea Innei, ea e mai mult prin strainatate, decat prin Romania. De fapt, in Romania a avut doar cateva concerte (pana-n 10, cam asa). Si strategia de comunicare a Innei este sa fie cat mai friendly, apropiata de fanii ei. Mereu spune pe unde se duce. Daca n-ar fi zis tocmai de Pula, cei care ar fi venit la concertul ei de acolo se puteau simti lezati. E o localitate ca oricare alta, cum e si Baicoi, Frecatei sau Orasul de Floci la noi. Daca radem de orasul din Croatia, e ca si cum ne-am bate joc de orice locuitor din Baicoi, de exemplu, sau de cei care au un nume de familie mai deosebit. De ce?