fbpx

Despre noul logo Yahoo

6 Comentarii

  1. Logo-ul nu e mai bun dar nici mai rau decat cel cu care e obinuita toata lumea. Dar e mai adaptat, actualizat graficii actuale mai ales prin aspectul 3D. Metaforic vorbind, e ca diferenta dintre un model de masina din 1994 si unul de anul acesta.

  2. Erau in lista de logo-uri zilnice mai multe care aratau chiar oK. Asta nou e sa fie. Nu vad ce e interesant la efectul ‘3d’, majoritatea logo-urilor sunt simple, fara chestii din astea. Plus ca asta este prea ‘scortos’ din punctul meu de vedere si chiar nu are nimic special. Cel vechi era ‘jucaus’ si mergea pe linia lor. Oh, well …

    • Dacă tot trebuia schimbat mie îmi plăcea cel din ziua 9 – http://www.yahoo.com/dailylogo. Am înțeles că acela a fost votat și de public, nu știu cum de l-au ales pe ăsta în final. În fine, sper să placă vizitatorilor Yahoo, eu în afară de messenger am cam renunțat la serviciile lor, mailul de Yahoo il folosesc doar pt crearea de conturi de unde știu că primesc spam. 🙂

  3. Mie imi place noua lor identitate. Din cate am inteles, a fost un efort in-house si nu au apelat la o agentie cu renume in domeniu pentru noul design…si cred ca s-au descurcat destul de bine. Pare un logo bine gandit, simplu, curat, in trend cu ce se “poarta” astazi in materie de design de identitate. Recunosc, nu ma omor dupa acel efect 3D folosit in design, dar se pare ca si acesta a fost bine gandit. M-am uitat si peste celelalte variante de identitate “Yahoo” si marea lor majoritate sunt niste aiureli, simple font-uri cu care a scris cineva “Yahoo!”…iar varianta 9, cea care a placut publicului, pare ca e facuta in pauza de cafea, intre doua fumuri. A cautat un font mai “altfel” si gata logo-ul.

  4. Logo-ul vechi era facut sa exprime ceva si anume Yahoo!, o stare de spirit, o atitudine care exista foarte clar exprimata si in nume. E ca si cum ai scrie Pinocchio cu textura metalica. Dar poate sunt eu obisnuit cu cel vechi si reticent la schimbare.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *